Поліпшення ПФ через Букси

В просуванні сайтів є безліч нюансів, в яких необхідно розбиратися кожному вебмастеру, який планує розкручувати свій ресурс. Пошукові системи при ранжируванні сайтів обов’язково враховують поведінкові фактори. Те, як користувачі ведуть себе на сайті, переходять по сторінкам або залишають їх, не переглядаючи і 15 секунд, позначається на позиціях.


Для поліпшення поведінкових факторів (ПФ), використовуються різні методи. Зараз навіть з’явилися спеціальні сервіси, які дозволяють знизити кількість відмов. Щоб скористатися ними, потрібно заплатити, але бути впевненим у результаті неможливо. До того ж, є більш економні способи поліпшення ПФ.

Як поліпшити поведінкові чинники?

Поліпшення ПФ через Букси, це самий дешевий і ефективний спосіб. Системи активної реклами пропонують вебмайстрам створювати будь-які завдання, при цьому виконання ви будете перевіряти самостійно. Виконавцями цих завдань виступають звичайні користувачі, які працюють, щоб отримати гроші.

Відразу хотілося б сказати, що додавати сайти в серфінг, автосерфінг або оплачувані листи не варто. Це збільшить відвідуваність сайту, але кількість відмов може стати ще більше. До того ж, пошукові системи визначають джерела трафіку, а мотивовану трафік вважається якісним.

Щоб грамотно скористатися кликовыми спонсорами, створюйте тести або завдання, в яких ви будете вказувати певні вимоги до виконання. У вас залишилися питання? Давайте більш детально розглянемо обидва варіанти.

Тести.
У тестах користувачам пропонується відповісти на кілька запитань. Щоб знайти відповіді на питання, що їм потрібно відвідати певний сайт. У тесті можна роЗміст ити до 5 питань, а це значить, що користувач обов’язково відвідає 5 сторінок сайту, і при цьому буде затримуватися на кожній з них для пошуку відповіді. Ось приклад тесту:

поведенческие факторы

Щоб користувачі не переходили з букси по прямой ссылке, в першому пункті ви можете вказати, який запит необхідно ввести в пошуковій системі, щоб знайти ваш ресурс.

Запуск тестів доступний не на всіх почтовиках, найкращий варіант для запуску тестів – це скористатися системою Seosprint, в ній передбачений такий функціонал і зареєстровано величезну кількість виконавців. За кожен правильно пройдений тест, ви заплатите близько 25 копійок.

ПФ через Буксы

Завдання.
Виконання завдань також як і проходження тестів вимагатиме від вас певних витрат. Запускати завдання краще всього на букс Wmmail, це самий популярний сервіс з продуманим інтерфейсом. Мінімальна ціна завдання – 1 цент.

Що ви можете включити на вимоги виконання? Крім того, що користувачеві потрібно буде відвідати кілька сторінок вашого сайту, ви можете вказати необхідність написати коментар чи поділитися сторінкою сайту в соціальних мережах. Природно, чим складніше завдання, тим воно дорожче.

Ніяких обмежень у вимогах немає, вказуєте будь-які умови і отримуєте виконання від реальних користувачів, які до того ж можуть стати постійними відвідувачами вашого сайту.
Багато вебмастера вважають, що пов’язувати свої сайти з кликовыми спонсорами не варто, але якщо все робити правильно, то від поштовиків можна виділяти величезну користь.

Найголовніше не вказувати адресу свого сайту, а подавати запит для пошукових систем, щоб користувачі знаходили ресурс, через пошуковики.

попередня статтяЯк підвищити траст сайту?
наступна статтяСкальпінг для турбоопционов. ТЗ Revolution