З якими тільки проблемами не доводиться стикатися користувачам платіжних систем.
Особливо це стосується тих, хто управляє електронними гаманцями не через офіційні сайти, а використовуючи різний софт. Приміром, Webmoney пропонує користуватися спеціальним клієнтом або мобільним додатком.
Помилка при e-num авторизації – часта проблема користувачів, від якої можна легко позбутися. З’явитися вона може в різних випадках, наприклад, якщо ви намагаєтеся додати рахунок іншого учасника в кореспонденти чи виконати переказ коштів.
Технічна підтримка Webmoney не відповідає швидко, тому краще розібратися в усьому самостійно.
Чому з’являється помилка e-num?
Програма e-num – це спеціальний клієнт, за рахунок якого забезпечується підвищена безпека електронних гаманців.
З його допомогою генеруються коди доступу, використання програм і сервісів Webmoney. Тому, якщо у вас з’являється помилка при e-num авторизації, необхідно шукати проблему саме в цьому клієнті.
Не поспішайте відразу приймати кардинальні заходи, можливо, стався системний збій і через деякий час все відновиться. Якщо ж через деякий час нічого не змінилося і помилка повторюється, вирушайте за цим посиланням. Там ви зможете скачати новий клієнт e-num:
Як бачите, для різних пристроїв і операційних систем передбачені окремі клієнти, це теж потрібно враховувати. Оновлення програми навряд чи вам допоможуть, краще встановити новий клієнт.
При цьому, старий видаляти не обов’язково, можна встановити скільки завгодно e-num на один комп’ютер.