Помилки початківців босів

Довго і активно працюючи над розвитком якої-небудь справи, рано чи пізно, у вас обов’язково вийде створити повноцінний бізнес.

Жоден великий проект не обходиться без якісної команди професіоналів, але багато в чому якість роботи колективу залежить від того, хто і як їм управляє.

Помилки початківців босів найчастіше спостерігаються в тому випадку, якщо людині вдається швидко домогтися успішного розвитку бізнесу. Володіючи власною справою, але, не вміючи поводитися з персоналом, можна погубити всі праці, вкладені в розвиток бізнесу.

У цій статті буде розглянуто 6 помилок, які зустрічаються найчастіше.

Правильна робота з персоналом

  • Рівність з колективом. Деякі люди просто не можуть командувати своїми товаришами, з якими на обідній перерві вони сміялися й обговорювали вільні теми. Це великий недолік, адже в такому разі кожне серйозне засідання, перетвориться в дружні і легкі зборів. Від робочого колективу потрібно триматися на певній відстані і шукати золоту середину, між дружбою і управлінням.
  • Ворожі зіткнення. Досить часто босам доводиться стикатися з загальним нерозумінням і негативним сприйняттям колективу. Це відбувається з різних причин і це серйозна проблема. Якщо ви бачите, що ваш персонал вас ненавидить, ні до чого хорошого це не призведе. Починайте налагоджувати зв’язки і покажіть своїм підлеглим, що ви з ними заодно.
  • Бос найрозумніший. Не розібравшись у здібностях одного з членів вашої команди, ви можете допустити серйозну помилку, зробивши йому догану і «тикаючи» його носом в помилки. Всі ми можемо помилятися, і вказівка на недоліки повинно бути правильним. Не вважайте себе самим розумним, деякі фахівці набагато краще розбираються в певних справах.
  • Жорсткий контроль. Напевно, кожному працівникові доводилося стикатися з жорстким контролем з боку начальства. Звичайно, це неприємно і працездатність в такій атмосфері може бути знижена. Без контролю не обійтися скажете ви, зробіть так, щоб кожен працівник представляв результати своєї праці, а не робив вигляд, що він працює.
  • Наочний приклад. В уявленні багатьох начальник – це людина, яка сидить у кріслі, поклавши ноги на стіл, і управляє найнятими людьми. Такий підхід для боса не підходить, адже потрібно стати прикладом для своїх співробітників. Виконуйте як можна більше роботи, щоб кожен, хто працює на вас, розумів, що йому теж треба активно працювати, щоб досягти хороших результатів.
  • Свої люди. Мати «свою» людину в колективі, це добре. Ви завжди будете в курсі колективної думки, вам буде на кого показати пальцем для прикладу і так далі. Але вибирати улюбленця потрібно спираючись не на легкість спілкування, а на професіоналізм. Якщо працівник на ура виконує свої обов’язки, то з ним точно потрібно дружити.
  • Стати хорошим начальником і грамотно управляти персоналом можуть далеко не всі, а найскладніше – це знайти той баланс, який встановлюється між жорсткістю і доброзичливістю.

    На закінчення хотілося б дати пораду – будьте об’єктивні і коли з’являються проблеми, не скидайте вину на підлеглих, їх помилки – це ваш недолік уваги.

    попередня статтяЩо таке світові резервні валюти?
    наступна статтяФріланс – це актуальна робота?