Помилки в SEO

Просування сайтів багато хто користувачі вже почали відносити до окремої науки, а фахівці SEO стали цінуватися набагато більше. Витрати на грамотну оптимізацію досить високі, тому більшість вебмайстрів не обтяжують себе залученням професіоналів, а намагаються самостійно в усьому розібратися.

Інформації для вивчення SEO досить багато в інтернеті, тим не менш, помилки спостерігаються дуже часто. У цій статті ми розберемо 8 поширених помилок в SEO, постарайтеся не допускати їх при просуванні власного ресурсу.

Що не можна робити при оптимізації?

  • Раннє просування. Ще до того, як проект запускається і стає повністю допрацьованим, його починають розкручувати, купуючи безліч посилань, залучаючи трафік і так далі. Робити цього не потрібно, ресурс повинен бути повністю готовим і тільки після цього його можна буде розкручувати.
  • Контент для пошуковиків. Поширена помилка новачків, які забувають про те, що вони створюють сайт для людей. Щоб вийти на хороші позиції, у статті додається максимальна кількість ключових слів і з-за цього текст стає просто не читабельним, а це призводить до поганих поведінкових факторів.
  • Посилальні вибухи. Так називають ситуації, коли на сайт купується величезну кількість посилань в максимально стислі терміни. Одна справа, якщо на ваш ресурс вже встановлено 10 000 посилань, і ви відразу купуєте 100 додаткових посилань, але зовсім інше, якщо 100 посилань різко доповнюються ще кількома сотнями.
  • Місце ключів. Крім того, що ключові слова потрібно встановлювати грамотно, щоб не втратити смислову складову тексту, їх необхідно правильно розподіляти в тексті. Якщо ви створите великий текст, і тільки в одному абзаці буде багато ключів, це прирівнюється до помилки.
  • Багато графіки. Як відомо, текстовий контент необхідно розбавляти іншими форматами інформації, але і тут потрібно діяти грамотно. Деякі новачки встановлюють Flash, представляють частину тексту графіку, а іноді і зовсім встановлюють заголовки у вигляді зображень. Робити цього не потрібно, так як пошукачі не зможуть визначити, що написано на картинках.
  • Однакові анкори. При купівлі посилань ви обов’язково повинні складати семантичне ядро, а також використовувати різні форми анкорів. В іншому випадку посилальна маса виглядає не природно, а пошукові системи можуть вас за це покарати.
  • Немає перелінковки. Внутрішня оптимізація теж є важливим елементом SEO. На сторінках вашого сайту обов’язково повинні бути встановлені внутрішні посилання, їх теж потрібно вбудовувати грамотно, щоб не втрачати смислову складову.
  • Повільне завантаження. Якщо ви вважаєте, що повільне завантаження сайту це не ваша проблема, то ви помиляєтеся. Сторінки сайту ви навантажуєте самостійно, а якщо проблема в хостингу, то ви самі його обирали і у вас завжди є можливість поміняти провайдера. Із-за повільного завантаження можуть бути проблеми з поведінковими факторами.
  • Вебмастер ви або початківець оптимізатор, вам має стати в нагоді ця інформація. На жаль, новачки не завжди враховують дрібниці, а з-за цього їм доводиться зазнавати труднощів при просуванні, яке може не допомогти, а лише завдати шкоди.

    попередня статтяЗаробіток в інтернеті. мережах з VkTarget
    наступна статтяЯк заробити на падінні рубля?