Поради по роботі з партнерками

За статистикою, більшість сайтів в інтернеті монетизуються саме через партнерські програми.

Новачки обов’язково повинні це враховувати і використовувати найбільш прибуткові варіанти для заробітку на своїх сайтах.

Як і будь-який інший метод монетизації, використовуючи партнерські програми, необхідно враховувати важливі моменти. Ми склали 10 порад по роботі з партнерками, які знадобляться новачкам, а можливо і тим, хто вже монетизує свої ресурси даними способом.

Прибутковий заробіток з партнерськими програмами

  • Відповідні пропозиції. Щоб встановлювати відповідні пропозиції для відвідувачів вашого сайту, потрібно проаналізувати цільову аудиторію. Встановлювати рекламу потрібно тільки після виконання цього кроку.
  • Вивчення відгуків. При виборі партнерської програми не варто поспішати, адже вам потрібно знайти вигідні умови і якісний сервіс, який 100% виплатить вам зароблені гроші. Відмінний варіант – вивчення відгуків, а ще краще поспілкуйтеся з ким-небудь досвідченим, щоб отримати особисту рекомендацію (використовуйте форуми).
  • Перевіряйте товари. Перед тим як роЗміст ити у себе на сайті рекламу якогось сайту або товару, перевірити їх якість. Якщо ви будете пропонувати неякісні товари або рекламувати послуги шахраїв, можна швидко втратити довіру і постійних відвідувачів. У даному випадку знову ж таки допоможуть відгуки.
  • Вибір сторінки. Ви можете додати рекламні блоки на всі сторінки сайтів, а можете зробити більш грамотно – встановити рекламу певних товарів і послуг, на відповідних сторінках. В такому випадку реклама буде більш різноманітним. Щоб не реєструватися на безлічі проектів використовуйте CPA мережі партнерок.
  • Місце розміщення. В якій області сайту буде знаходитися реклама теж дуже важливо. Досвідчені вебмастера радять вбудовувати рекламу всередину контенту, а ще краще, якщо в тексті ви будете посилатися на пропозицію. Наприклад, в процесі опису моделі стільникового телефону, ви можете вказати посилання на інтернет магазин і написати «Тут можна купити дешевше». Якщо це буде виглядати не як реклама, а як рекомендація, конверсія може бути вище.
  • Збільшення трафіку. Від чого залежать ваші доходи при роботі з партнерками? Від того, скільки трафіку вам вдасться залучити, а це залежить від відвідуваності вашого сайту. Звідси напрошується висновок, вам потрібно постійно працювати над збільшенням відвідуваності, але залучати потрібно тільки цільовий трафік.
  • Використовуйте кілька партнерок. Цілком можливо, що в якийсь партнерській програмі будуть технічні проблеми, а можливо вас забанять за які-небудь підозри (мені доводилося з цим стикатися). Доходи розподіляються заздалегідь, і ви на них розраховуєте, а щоб не потрапити в скрутну ситуацію, диверсифікуйте доходи, тобто використовувати відразу кілька ресурсів.
  • Чесність. Краще не намагатися обманювати партнерські програми і використовувати накрутки. Можливо, це збільшить ваш прибуток, але пам’ятайте, що після блокування ви не зможете продовжувати співпрацювати, а якісних проектів для співпраці, у мережі не так багато.
  • Аналізуйте. Щоб отримувати якомога більше, постійно оцінюйте статистику і пробуйте застосовувати різні методи заробітку. Приміром, переміщайте рекламні блоки, використовуйте різні офферы, пробуйте просувати сторінки за різними видами ключових слів і так далі.
  • Постійні продажу. У партнерських програмах ви будете відразу ж отримувати винагороди з продажів, але ваша мета повинна бути спрямована не на швидку продаж, а на побудову бази постійних клієнтів, які готові купити все, що ви їм порадите. Виходячи з цього, вам доведеться займатися їхньою підтримкою і представляти партнерські пропозиції, як рекомендації.
  • Прибуток з партнерських програм може бути значною, адже статистика партнерських мереж вказує, що найуспішніші вебмастера отримують мільйони рублів щотижня.

    Природно, у них далеко не один сайт і величезна кількість трафіку, якщо досягнете заробітку, хоча б на 5-10% від їх прибутку, це вже буде добре.