Поради рекламодавцям по Яндекс.Директ

Залучати клієнтів у бізнес можна різними способами, а інтернет у цьому плані може істотно поліпшити показники.

В мережі є маса різних сервісів для запуску реклами, але найбільш якісними є системи, створені пошуковими системами. Директ Яндекса вже використовується сотнями тисяч бізнесменів і допомагає розвивати свою справу.

Рекламування компанії, послуг і товарів через РМЯ (рекламна мережа Яндекса), супроводжується безліччю тонкощів, їх необхідно врахувати, щоб досягти найкращих результатів.

У цій статті зібрано 7 порад рекламодавцям по Яндекс.Директ, які допоможуть витрачати рекламний бюджет грамотно і домогтися максимальної конверсії.

Використання Яндекс.Директ

  • Визначення цільової аудиторії. Перед тим як створювати оголошення, необхідно визначитися з тим, кому воно буде показуватися. Виділити цільову аудиторію не так складно, а щоб вам було зручно, враховуйте основні параметри – стать, вік, регіон проживання та інтереси. Створіть портрет потенційного клієнта, щоб потім використовувати його при підборі ключових слів.
  • Пошук відповідних запитів. Рекламна мережа Яндекса дозволяє вказати ключові слова, при введенні яких користувачі будуть спостерігати вашу рекламу. Це величезна перевага, так як рекламу побачать саме потенційні клієнти. Не обов’язково використовувати найкращі запити, так як при їх використанні ціна кліка буде величезною. Щоб підібрати гарні слова і вирази, потрібно провести аналітику і виділити менш конкурентні ключі.
  • Привабливі заголовки. Жодна реклама не обходиться без чіпляється заголовка, що привертає увагу. Ваше завдання – придумати щось дійсно цікаве, щоб кожен, хто побачить рекламу, захотів скористатися пропозицією. За статистикою, найбільш привабливі заголовки – це питання, заголовки з цифрами і словами-утрерждениями (гарантовано, стабільно).
  • Заклик до дії. Людям потрібно пояснювати, що робити, тому ваше оголошення обов’язково повинно містити заклик до дії. Досвідчені фахівці по рекламі знають, наскільки це важливо, тому в їх рекламі ви завжди побачите щось типу «замовляй», «реєструйся», «дізнайся як» або «підпишись».
  • Кілька видів оголошень. Найпоширеніша помилка новачків – це використання одного шаблону оголошення. Щоб реклама була ефективною, потрібно створювати різні типи текстів, заголовків і інших складових оголошення. Крім цього, за рахунок різних форматів реклами, ви зможете стежити за статистикою і знайдете найбільш якісні варіанти.
  • Використання мінус слів. Певна частина користувачів інтернету не зацікавлені у ваших пропозиціях, а щоб не платити за їх кліки по рекламі, можна використовувати мінус слова. В Яндекс.Директе є функція додавання таких слів, серед них найбільш популярні «завантажити», «безкоштовно» і «торрент», але це стосується електронних товарів.
  • Мінімальна ціна кліка. Навіщо переплачувати за кліки, якщо їх можна отримувати за більш низької вартості. Звичайно, у цьому випадку швидкість проведення рекламної компанії трохи затягується, зате ви непогано економите і отримуєте той самий трафік.
  • Через мережу Яндекс.Директ великі компанії витрачають великі гроші, щоб залучити клієнтів, але іноді великі суми не гарантують успіху.

    Потрібно розуміти, що багато в чому результати залежать від ефективності та якості реклами. Використовуйте поради з цієї статті і постійно стежте за показниками, досвід в цій ніші є безцінним.

    попередня статтяЄвропейська, Французька, Американська рулетка грати онлайн
    наступна статтяМентальні карти копірайтингу