Все більше блогів з’являється кожен день в інтернеті, а їх розробники встановлюють собі різні цілі.
Кому-то блог потрібен для вираження особистої думки, хто хоче зробити блог высокопосещаемым і роЗміст ити на ньому рекламу, а деякі використовують блог для надання послуг або продажу товарів.
Ми склали поради щодо ведення комерційного блогу, вони стануть в нагоді всім власникам проектів, через які проводиться пошук клієнтів. Супроводжувати такі сайти набагато складніше, а якщо врахувати деякі тонкощі, рівень зацікавленості клієнтів може бути вищою у кілька разів.
12 порад роботи з клієнтами через блог
- намагайтеся якомога частіше бути в онлайні, щоб миттєво відповідати на листи;
- користувач проявив інтерес до вашої пропозиції? Мотивуйте його на конкретні дії;
- при складанні контенту для блогу, використовуйте менше води, цінуєте час своїх відвідувачів;
- якщо хтось відгукнувся на вашу пропозицію, зробіть унікальна пропозиція, наприклад, знизьте ціну або доповніть товар бонусом, тоді клієнт просто не зможе відмовитися;
- у процесі спілкування з потенційним клієнтом, будьте налаштовані позитивно і вітально;
- можливо, хтось скаже, що ваші ціни занадто високі, в такому випадку пропонуйте альтернативні варіанти або порадьте, де знайти подешевше;
- у всіх правочинах бувають спірні ситуації, не розвивайте спори з клієнтами, це може зіпсувати вашу репутацію;
- при укладанні угод, чітко описати всі деталі аж до кожної дрібниці;
- на блозі обов’язково розміщуйте форму підписок і в процесі угоди додавайте нового передплатника в базу;
- обов’язково відкрийте на блозі розділ з новинами, де подаватиметься інформація про знижки, акції, нові товари, модернізації послуг і т. д.;
- не бійтеся розповідати своїм читачам про конкурентів, відверто розповідайте, що ви краще;
- не використовуйте багато зайвої реклами, основний упор робіть на монетизацію, через продажу (послуги).
За рахунок безлічі інформації в блозі, ви будете отримувати величезну кількість трафіку, а це і потрібно, для забезпечення успішного бізнесу в мережі. Саме з цієї причини деякі вебмастера воліють створювати блоги, а не окремі сервіси. Якщо ж створюється сервіс, то він обов’язково доповнюється інформаційним ресурсом.