Пошук ключових слів з низькою конкуренцією

Абсолютно всі вебмастера хочуть знайти такі ключові слова, які допоможуть їм збирати якомога більше пошукового трафіку.


Вибираючи високочастотні запити, з’являється серйозна проблема конкуренції, адже обійти власників трастових ресурсів практично неможливо, а використовувати низькочастотні ключі не досить ефективно.

Пошук ключових слів з низькою конкуренцією, з чого почати? Щоб вручну не аналізувати величезну кількість запитів, можна скористатися спеціальним сервісом Mutagen. Абсолютно безкоштовно ви можете підібрати і проаналізувати безліч запитів, оцінюючи їх конкурентність.

Mutagen для створення семантичного ядра

Після реєстрації в цій системі ви зможете скористатися функціоналом пошуку.

Досить почати вводити будь-тематичний запит, після чого ви будете спостерігати різні підказки:

Можна скористатися цими підказками або вказувати власні запити, які будуть проходити спеціальний аналіз. Для прикладу ми скористалися ключем «Заробіток в інтернеті» і отримали наступні дані:

Використовується цей запит дуже часто, але і рівень його конкуренції вище 25, що вказує на те, що від нього краще відмовитися. Зверніть увагу на бічну статистику, в якій відображається вартість кліків з Яндекс.Діректа, це теж може стати в нагоді при підборі ключових слів.

Щоб знайти запит з низькою конкуренцією, ми скористалися підказками системи Mutagen і виділили один з хороших ключів:

Згідно зі статистикою за WordStat, даний запит щомісяця використовується понад 4000 разів:

Показник не самий кращий, але з іншого боку, рівень конкуренції у ключа всього 6. При такому показнику, щоб вийти на лідируючу позицію, достатньо скласти грамотно оптимізовану статтю і додати в неї пару прямих входжень.

Точно таким же чином ви можете знайти скільки завгодно ключових слів для свого проекту, зробити це не складно, а завдяки підказкам можна зовсім не шукати запити вручну. Незабаром власники Mutagen планують додати можливість замовити статтю під певний ключ, тоді система буде ще більш корисною.

попередня статтяБезкоштовний копірайтинг, він існує?
наступна статтяЯк запрошувати в мережевий маркетинг?