Абсолютно всі вебмастера хочуть знайти такі ключові слова, які допоможуть їм збирати якомога більше пошукового трафіку.
Вибираючи високочастотні запити, з’являється серйозна проблема конкуренції, адже обійти власників трастових ресурсів практично неможливо, а використовувати низькочастотні ключі не досить ефективно.
Пошук ключових слів з низькою конкуренцією, з чого почати? Щоб вручну не аналізувати величезну кількість запитів, можна скористатися спеціальним сервісом Mutagen. Абсолютно безкоштовно ви можете підібрати і проаналізувати безліч запитів, оцінюючи їх конкурентність.
Mutagen для створення семантичного ядра
Після реєстрації в цій системі ви зможете скористатися функціоналом пошуку.
Досить почати вводити будь-тематичний запит, після чого ви будете спостерігати різні підказки:
Можна скористатися цими підказками або вказувати власні запити, які будуть проходити спеціальний аналіз. Для прикладу ми скористалися ключем «Заробіток в інтернеті» і отримали наступні дані:
Використовується цей запит дуже часто, але і рівень його конкуренції вище 25, що вказує на те, що від нього краще відмовитися. Зверніть увагу на бічну статистику, в якій відображається вартість кліків з Яндекс.Діректа, це теж може стати в нагоді при підборі ключових слів.
Щоб знайти запит з низькою конкуренцією, ми скористалися підказками системи Mutagen і виділили один з хороших ключів:
Згідно зі статистикою за WordStat, даний запит щомісяця використовується понад 4000 разів:
Показник не самий кращий, але з іншого боку, рівень конкуренції у ключа всього 6. При такому показнику, щоб вийти на лідируючу позицію, достатньо скласти грамотно оптимізовану статтю і додати в неї пару прямих входжень.
Точно таким же чином ви можете знайти скільки завгодно ключових слів для свого проекту, зробити це не складно, а завдяки підказкам можна зовсім не шукати запити вручну. Незабаром власники Mutagen планують додати можливість замовити статтю під певний ключ, тоді система буде ще більш корисною.