Правила оформлення кнопки CTA

Ефективність рекламної компанії залежить від безлічі факторів. Кожна дрібниця може позначитися на конверсії трафіку.


Рекламодавці часто забувають про незначні моменти, але від їх комплексу залежить результат. Навіть кнопка для призову до дії по-різному впливає на відвідувачів продають сторінок.

Правила оформлення кнопки CTA на лендингах представлені в цій статті. Вони стануть в нагоді всім, хто вирішив використовувати лендінгем для збільшення конверсії.

Вже не раз доводили, що односторінкові сайти з ефективними текстами та іншим контентом допомагають поліпшити продажу, підвищити інтерес цільової аудиторії і перетворити відвідувача в покупця.

CTA кнопки – важливий елемент продає сторінки

На кожному лендинге обов’язково присутня кнопка для виконання необхідної дії. У ній вказується різний текст «Замовити зараз», «Отримати безкоштовно» і так далі.

Необхідно добре продумати цей момент, адже ви хочете, щоб всі перейшли на лендінгем користувачі, натиснули цю кнопку:

Домогтися максимальної клікабельності CTA кнопки допомагають різні хитрощі. Якість лендінгем пейдж впливає на все, починаючи з витрат на залучення трафіку і закінчуючи прибутком.

Щоб домогтися кращих результатів, прислухайтеся до порад оформлення CTA кнопок:

  • Немає унікальної формули створення ідеальної CTA кнопки, потрібно експериментувати і порівнювати статистику.
  • Вибирайте кольорову гаму під загальний дизайн, пробуйте різні шрифти, щоб зробити гарне оформлення.
  • Якщо крім основного тексту на кнопці є дрібний шрифт, виділяйте його іншим кольором.
  • Ніколи не використовуйте червоний колір кнопки. За загальною статистикою, люди частіше тиснуть на блакитні і зелені кнопки.
  • Кнопки CTA необхідно розміщувати відразу в декількох областях продає сторінки.
  • На самому початку не потрібно встановлювати кнопку, так як відвідувач ще не вирішив, чи варто скористатися пропозицією.
  • Найкраще місце для розміщення кнопки Call to Action, це ті частини текстів, де викликаються позитивні емоції.
  • Численні експерименти показали, що люди часто тиснуть на кнопку, розташовану відразу після відеоролика.
  • Якщо додаєте кілька кнопок на ефективну сторінку, використовуйте різні заклики до дії.
  • Не зайвим буде встановити поруч з CTA кнопкою, ще одну кнопку для переходу на офіційний сайт або яку-небудь важливу сторінку.
  • Кнопка повинна добре виділятися на тлі іншого контенту, кольором, розміром, текстом.
  • Використовуйте візуальні ефекти. Та ж стрілка, яка вказує на кнопку, концентрує увагу.
  • Цільові сторінки для підвищення конверсії вимагають грамотного оформлення. Кожен елемент на них впливає на показники. Фахівець з маркетингу повинен розбиратися у всіх дрібницях, навіть у тому, як правильно оформляється кнопка.

    Потужний інструмент в руках рекламщика – це вірусний маркетинг, навчитеся його застосовувати.

    Точно знайдуться ті люди, які скажуть, що оформлення CTA кнопки не так важливо. Щож, тоді навіщо придумувати привабливі заголовки, писати тексти, що продають і намагатися зробити цікавий дизайн? Все важливо, а якщо продає сторінка робиться для себе, її потрібно доводити до ідеалу.

    попередня статтяСтратегія торгівлі опціонами на один день
    наступна статтяТрейдинг на бінарних опціонах по стратегії Лінії Боллинджера