Правила покупки посилань

Представники пошукових систем продовжують лякати вебмайстрів фільтрами за покупку посилань, а сміливі власники сайтів, не звертаючи на це увагу, продовжують витрачати гроші на нарощування лінків.

Які б заяви не висували пошукові системи при ранжируванні вага посилань враховується, а отже, користь від їх покупки є.

Багато майданчика з-за необережності їх власників вже потрапили під фільтри за неякісну посилальну масу, а щоб не повторювати чужих помилок, потрібно навчитися витрачати гроші на посилання правильно.

В даній статті представлено 5 золотих правил покупки посилань, до яких повинен прислухатися кожен оптимізатор.

Як купувати посилання і не боятися фільтрів?

  • Поступовий приріст посилань. Яндекс і Google накладають фільтри в тому випадку, якщо очевидно, що для сайту посилання купуються, тому потрібно робити все так, щоб це виглядало природно. Плавний приріст посилальної маси виглядає набагато краще, ніж постійні посилання вибухи, як мінімум, це привертає менше уваги.
  • Стабільне збільшення посилань. Після того, як ви встановили для себе певні темпи приросту посилальної маси, необхідно продовжувати їх дотримуватися. Можливо, ваш сайт буде куплено отже багато посилань, але знову ж таки, щоб не викликати підозр, потрібно підтримувати розвиток на одному рівні, незалежно від досягнутих результатів.
  • Різноманітність посилань. Коли купуються однотипні посилання, очевидно, що з’являються вони не природним шляхом. Тому, потрібно вносити різноманітність і використовувати як можна більше форматів для додавання посилань. Ви можете використовувати різні анкор, встановлювати прямі посилання, додавати посилання з картинок і так далі.
  • Установка посилань на різні сторінки. Новачки часто допускають серйозну помилку – вони вибирають пару-трійку високочастотних ключових слів і просувають одну-дві сторінки, купуючи на них як можна більше лінків. Звичайно, витрати на просування деяких сторінок варто збільшити, але паралельно потрібно купувати посилання і на інші сторінки.
  • Різні джерела покупки посилань. Останнє золоте правило, яке говорить, що потрібно купувати посилання на різних біржах і використовувати різні типи сайтів-донорів. Бірж посилань досить багато, з цим проблем у вас точно не з’явиться. Що стосується типів донорів, то тут можуть бути не тільки інформаційні сайти, але і соціальні мережі, відеохостинги, форуми і багато іншого.
  • Хочете просувати свої сайти, купуючи посилання, але боїтеся, що з-за цього на ресурси будуть накладені фільтри? Намагайтеся нарощувати посилальну масу так, щоб ніхто не сумнівався, що її розвиток відбувається природним чином, і дотримуйтеся правил з цієї статті.

    попередня статтяБінарні опціони – мій фінансовий трамплін
    наступна статтяСтеж за новими постами в блогах з RSS FAST