Правила внутрішньої оптимізації

Внутрішня оптимізація сайту грає не менш важливу роль у просуванні, ніж зовнішня оптимізація. На жаль, це розуміють далеко не всі новачки, що стає однією з причин не грамотного просування ресурсу. Наприклад, якщо ви не подбали про налаштування перелінковки або оптимізації текстів, то можете не починати купувати посилання.

У даній статті ми зібрали 7 важливих правил внутрішньої оптимізації, про які повинен пам’ятати кожен вебмастер. Нехтуючи правилами оптимізації, рано чи пізно ви зрозумієте, що багато втратили і почнете повністю переробляти свій проект, а зробити це на самому початку набагато краще.

Правильна внутрішня оптимізація сайту

  • Ключові слова в заголовках. При додаванні нової статті на сайті, обов’язково встановлюйте ключові слова у її заголовок. Підібрати ключі можна практично до будь-якої тематики, нехай ключ буде розбавлений запит у множині, змінено місця слів тощо), головне, щоб він був у заголовку.
  • Мета опис. У деяких вебмайстрів просто не включено мета опис (description), а з-за цього позиції ваших сторінок у видачі можуть бути значно нижче. Створюйте унікальне опис для кожного матеріалу і обов’язково додавайте в нього ключові слова, пошукові системи враховують це при ранжируванні.
  • Правильний URL. Не менш важливий чинник, який обов’язково потрібно враховувати. Коли новачки створюють сайти на движках, в адресному рядку при переході на їх площадки може відображатися довгий текст з не зрозумілих символів – це груба помилка. Потрібно включати ЧПУ, а також подбати, щоб в адресах сторінок були присутні ключові слова (незважаючи на трансліт).
  • Теги заголовків. Для поділу тексту використовуються заголовки і підзаголовки. Коли їх багато у статті, це є позитивним, пошукові системи вважають це доброю структурованістю. Щоб пояснити пошуковому роботу, де у вас знаходяться заголовки і підзаголовки, використовуйте теги H1, H2, H3 і так далі.
  • Ключові слова. Найважливіший елемент оптимізації, який потрібно грамотно впроваджувати на свій ресурс – ключові слова. Додавати популярні запити тексти потрібно обов’язково, але при цьому дуже важливо не зробити це дуже сконцентрованим. Справа в тому, що пошукові системи можуть накласти фільтри за велику кількість ключових слів, будьте акуратні.
  • Оптимізація картинок. Щоб контент сайту виглядав більш привабливо, більшість вебмайстрів супроводжують його різними зображеннями. Перед тим як додати картинку на сайт, обов’язково слід регулювати її під потрібні розміри і постарайтеся зробити так, щоб вона була не найвагомішою (за обсягами пам’яті), в іншому випадку, сайт може занадто довго завантажуватися. Крім цього, для кожної картинки обов’язково прописуйте тег, в іншому випадку пошукові роботи, не зможуть визначити Зміст зображення.
  • Внутрішня перелінковка. Дуже важливий момент внутрішньої оптимізації, який обов’язково повинен бути присутнім на якісному сайті. У статті Види внутрішньої перелінковки, ми розглядали кілька типів внутрішніх посилань, використовуйте цю інформацію і встановлюйте на своєму майданчику всі види перелінковки.
  • Вам здається, що немає сенсу втрачати час на додаткові дії щодо покращення свого сайту і краще писати більше статей, ніж займатися оптимізацією? Ви глибоко помиляєтеся, проведіть експеримент, оптимізуйте свій ресурс і спостерігайте, як збільшилася його відвідуваність, і просунулися позиції у видачі.

    попередня статтяЯк знайти гарні теми для відеороликів?
    наступна статтяЯк збільшити конверсію інтернет-магазину?