Правильний пошук працівників від Google

Зміст

  • Чому варто повчитися бізнесменові у Google?
    • Поради від менеджерів Google

Відкриваючи свою справу і починаючи пошуки співробітників, багато бізнесменів розглядають резюме, портфоліо, досвід роботи, але забувають про додаткові перевірки.


Крім цього, після підписання паперів вони просто перекладають частину обов’язків на плечі працівника, нічим не мотивуючи його активність.

Правильний пошук працівників Google, а також організаційні моменти в компанії це те, про що повинен знати кожен підприємець.

Люди хочуть влаштуватися в Гугл, не тільки тому, що це найбільша корпорація, але й тому, що тут незвичайний підхід до пошуку співробітників і приємна атмосфера в офісі.

Чому варто повчитися бізнесменові у Google?

Дізнавшись, скільки заробляє Google ні в кого не залишається сумнівів, що зарплати співробітників гідні. Це безперечний плюс, але є й інші позитивні сторони працевлаштування в цю компанію.

Проїхатися по офісу на велосипеді, поспати на квітчастій дивані, зібратися всім офісом і переодягнутися в смішні костюми – все це нормально для працівників світового пошуковика.

Людям дають розкритися, а на роботу їх приймають за ” золотим правилом «Бери на роботу того, хто розбирається краще за тебе». Навіть до пошуку співробітників використовується неординарний підхід.

Приміром, кілька років тому вони виставили вуличні банери з ребусами і запропонували їх вирішити кому завгодно. За правильну відповідь вони давали посилання на ще один етап тестування, а після його проходження, запрошували на співбесіду.

Там тривали незвичайні явища, у потенційних працівників навіть запитували, як би ви вибралися з кухонного комбайна, якби туди потрапили.

Від своїх працівників корпорація очікує реальних і результативних дій. Їм не так важливо, як чоловік виглядає, що йому більше подобається і чим він займається у вільний час або самовырожается. Головне – це вміння та навички.

Поради від менеджерів Google

Управління персоналом грає дуже важливу роль у діяльності кожної компанії. Щоб продуктивність була високою і співробітники не допускали помилок, бажано складати чек-листи.

Це своєрідні інструкції і плани дій, за яким набагато простіше виконувати свої обов’язки.

Вимагати від співробітника бути майстром на всі руки не варто, але грамотний менеджер повинен вміти розподіляти обов’язки.

Ось на які принципи спираються досвідчені менеджери Google:

  • менеджер повинен стати для всіх співробітників тренером;
  • менеджер не повинен вирішувати дрібні проблеми, його завдання розподіл обов’язків;
  • менеджери висловлюють зацікавленість у розвитку кожного співробітника;
  • менеджери не стежать за часом, їх цікавить результат;
  • менеджери повинні бути комунікабельними, вміти слухати і ділитися інформацією;
  • менеджеру необхідно вибудувати свою стратегію для цілої команди.

Якщо ви думаєте, що бути керівником просто, то помиляєтеся. Виконувати конкретні обов’язки набагато простіше, ніж постійно стежити за всіма етапами розробки і придумувати, як мотивувати команду.

Кілька корисних рад по підвищенню мотивації у працівників є в статті про підвищення продуктивності команди фрілансерів.

Всім підприємцям хотілося б, щоб в їх компанію люди «ломилися», а домогтися цього цілком реально. За рахунок великого потоку потенційних співробітників, можна обирати найкращих працівників.

Спробуйте створити сприятливі умови в офісі і помітите, що вам хочуть влаштовуватися на роботу.

попередня статтяМонетизація не цільового трафіку
наступна статтяЗаробіток на простих завданнях з іноземним буксом Dollarclix