Преролл на YouTube де купити і скільки коштує

Реклама на Ютубі допомагає багатьом бізнесменам залучати клієнтів і розкручувати свої проекти.


Видеоблогеры охоче погоджуються додати невелике рекламне відео на початок або в кінці свого ролика за певну плату. Розцінки у всіх різні, так само як і кількість переглядів, тому потрібно грамотно вибирати пропозиції.

Преролл на YouTube де купити і скільки коштує? Домовитися про розміщення реклами в відео можна практично з усіма.

Доходи відеоблогеров багато в чому залежать від кількості прямих рекламодавців, тому лише зрідка отримуєш негативні відповіді. Зв’язатися з авторами каналів не становить праці, їх контакти завжди вказуються.

Преролл – реклама на Ютубі

У сфері реклами через відеохостинги є багато тонкощів, про які не здогадуються новачки. Наприклад, можна заплатити за рекламу на молодому каналі, щоб її роЗміст или, коли з’явиться багато передплатників. Про це ми написали окрему статтю – що таке опціони на рекламу YouTube.

Преролли продаються на початку і в кінці ролика. За статистикою, рекламу в кінці побачить один з 3х глядачів. Якщо вартість реклами в кінці відео дешевше в 3 і більше рази, то є сенс замовляти саме її.

Для покупки преролла спочатку потрібно налагодити зв’язок з автором каналу. З цим проблем не буде, пишіть у лічку на Ютубі або використовуйте посилання на інші соціальні мережі:

Ціни на преролли у всіх різні, треба запитувати їх і бажано відразу вести власну статистику. Створіть нову таблицю в Excel і записуйте дані про середні переглядах, вартості розміщення реклами і вираховуєте коефіцієнт:

Тепер давайте розбиратися із записаними даними. Для зручності вставляємо назва каналу, сюди ж можна додати контактні дані (наприклад, посилання на профіль ВК).

Перегляди потрібно вираховувати в середньому. Берете 20 останніх роликів, складаєте їх перегляди і потім ділите на 20. Вартість озвучує видеоблогер. Коефіцієнт розраховується так – перегляди/ціна. Ділимо перегляди на вартість преролла і отримуємо певне значення.

Схема не ідеальна, але нею користуються багато професіоналів для визначення найбільш вигідних пропозицій.

Чим вище коефіцієнт, тим більш вигідно замовляти рекламу на каналі. Якщо канали розважальні, то краще вибирати їх з коефіцієнтом від 20. Якщо це якісь бізнес канали або відеоблоги на тему фінансів, досить показника в 5.

Дуже важливо вибирати для свого списку канали певної тематики. Враховуйте цільову аудиторію, високий коефіцієнт допомагає вибрати майданчики, але все підряд канали перевіряти не варто. Зараз ця тема досить популярна, створювати бази не складно, а в інтернеті вони коштують грошей.

Дорогі, дешеві, красиві преролли на YouTube, все це не так важливо. Вартість може дуже відрізнятися, але після розрахунків з’ясовується, що пропозиція не таке вже вигідне. Взагалі, бажано звертати увагу і на інші параметри.

Наприклад, тип роликів або вид шоу. У багатьох відеоблогеров одні відео набирають мільйони переглядів, а інші до 100 000 не доходять.

Якщо ви розберетеся, що користувачі хочуть від YouTube, буде набагато простіше записувати найкращі ролики.

Купити преролл легко, також як і знайти тематичні канали і зв’язатися з їх власниками. Однак великі витрати і популярність каналу не завжди відіграють важливу роль. Іноді вигідніше заплатити 10 маловідомим видеоблогерам, щоб отримати кращі результати.

попередня статтяКопірайтинг в США і Франції
наступна статтяЦОП Youlamedia або Google Adsense?