Професія контент-менеджер

Зміст

  • Стабільна робота в інтернеті
    • Що повинен вміти кожен контент – менеджер?

Сотні різних професій з’явилися після того, як заробіток в інтернеті отримав величезну популярність. Однією з таких професій є і контент – менеджер. Працівники, що виконують подібну діяльність, були і до появи інтернету, вони займали посади редакторів у різних виданнях. Виходячи з цієї інформації, ви вже можете здогадатися, що робить контент – менеджер.

Професія контент – менеджер, це одна з можливостей влаштуватися на віддалену роботу. Вибираючи дану діяльність, вам потрібно створювати контент, змінювати його, купувати, розміщувати і т. д. Власники сайтів досить часто стикаються з проблемою браку часу, тому привертають контент – менеджерів і передають їм частину своїх обов’язків.

Стабільна робота в інтернеті

Знайти вакансії контент – менеджера можна на біржах фріланса. Практично кожен день на цих біржах викладаються нові пропозиції для віддалених працівників. Найбільш популярні біржі фріланса, де можна знайти велику кількість пропозицій – це Free-lance і Weblancer.

Перед тим як вибрати дану професію постарайтеся отримати деякі навички.

Що повинен вміти кожен контент – менеджер?

По-перше, це повинен бути грамотний людина, добре володіє одним з мов. В інформації, поданій на сайті не повинно бути помилок.

По-друге, необхідно розбиратися в SEO оптимізації. Чим ширшими будуть пізнання в області оптимізації контенту, тим краще.

По-третє, потрібно розбиратися в інтерфейсі популярних движків сайтів. Необхідно це для того, щоб ви не відчували складнощів при додаванні матеріалів.

Якщо ви будете створювати контент самостійно, рівень вашої прибутку буде трохи вище. За відсутності часу або бажання, ви можете придбати матеріали на біржах. Такий вид віддаленого заробітку поступово набирає обертів і стає все більш популярним. Навіть для груп в соціальних мережах адміністратори часто шукають контент – менеджерів.

Звичайно, за роботу з групами платять трохи менше, але варто враховувати, що та робота дещо простіше. Пошукати пропозиції про роботу в соціальних мережах ви можете через додатки. Наприклад, Вконтакте є додаток «Весь фріланс», де щодня з’являються нові пропозиції для контент – менеджерів.