Прогнози SEO на 2015 рік

Ось і настав 2015 рік, і пройшли новорічні свята, а значить, саме час зайнятися справою.

За попередній рік у сфері оптимізації сайтів відбулося чимало цікавих подій і багато що змінилося, але всім цікаво, що буде в майбутньому. Передбачити можливі зміни складно, але аналізуючи різні фактори, можна зробити деякі припущення.

Прогнози SEO на 2015 рік скоріше спрямовані на розвиток уже сформованих тенденцій, а не на кардинальні зміни. В цьому році активно будуть розвиватися кілька напрямків, а оптимізаторам, як і раніше, доведеться враховувати всі нововведення, щоб просувати ресурси.

Як просувати сайти в 2015 році?

У цій статті ми розглянемо кілька напрямків, у яких абсолютно точно доведеться ретельно розбиратися всім оптимізаторам:

  • Мобільні технології. Вже очевидно, що незабаром пошук з використанням мобільних пристроїв вийде на лідируючі позиції. Часи бездротового інтернету вже прийшли і незабаром всі ми забудемо про те, що потрібно протягувати «виділенку». Тому, потрібно швидше замислюватися про мобільні версії сайтів і розвиватися в цьому напрямку.
  • Роль контент-маркетингу. Все більше уваги приділяється наповненню сайтів, що дозволяє покращувати відразу декілька показників. Виконувати роботи пов’язані з контентом необхідно абсолютно всім – це допомагає покращувати ПФ, створювати багато сторінок свого ресурсу, отримувати природні посилання з інших ресурсів і так далі. Але оптимізувати контент теж потрібно вміти.
  • Ключові слова. Зараз основним способом знайти релевантну інформацію за запитом допомагають ключові слова, але пошукові системи мають наміру змінювати звичну картину. Вже зараз в AdWords можна запускати оголошення за конкретними ключовими словами, а представники Google пояснюють це тим, що рекламодавці не правильно користуються цим інструментом і повинні намагатися відповідати на запитання потенційних клієнтів.
  • Розумні алгоритми. Для відстеження застосування чорного і сірого SEO, пошукові системи постійно оновлюють алгоритми і, 2015 рік обов’язково буде супроводжуватися посиленням санкцій. Мета тут одна – змусити вебмайстрів приділяти максимум уваги якості своїх проектів і відводити оптимізації менше уваги. Принаймні, купівлі посилань, накрутці ПФ і іншим варіантам впливу на позиції.
  • Соціальні мережі. Кілька років поспіль соціальні мережі займають Топові позиції в різних матеріалах про SEO оптимізації. Це не дивно, адже все більше людей заходить в мережу тільки для відвідування своїх профілів, тому Facebook вже не раз встиг обігнати по відвідуваності Google. Тому, кожен оптимізатор повинен добре розбиратися в SMM та SMO.
  • В цілому, 2015 рік не повинен стати якимось переломним моментом, принаймні, передумов до цього немає. Оптимізаторам потрібно продовжувати стежити за тенденціями і розвиватися, щоб не допускати помилок, так як зараз поганий SEO приносить набагато більше шкоди, ніж якісне SEO приносить користі.