Прибутковий партнерський маркетинг

Зміст

  • Партнерський маркетинг по крокам
    • Де можна спробувати заробити?
    • Партнерський маркетинг приклад

Рано чи пізно, кожен початківець манімейкер, що займається виконанням завдань на почтовиках або фрілансом, починає замислюватися про перехід на більш прибуткову діяльність.


Вибір величезні, багато зараз віддають перевагу бінарним опціонах, але є і менш ризикові способи підняти серйозні гроші.

Прибутковий партнерський маркетинг можна перетворити на повноцінний бізнес. Щоб таке стало прибутковим, доведеться багато чому навчитися.

Рекламувати в інтернеті просто, лише на перший погляд. Коли починаєш розбиратись в підвищенні конверсії, створюєш лендінгем, вивчаєш статистику, стає зрозуміло, що без знань не обійтися.

Партнерський маркетинг по крокам

Для початку варто розібратися, що взагалі з себе представляє такий вид маркетингу. Якщо звернутися до Вікіпедії за відповіддю, то це метод просування в інтернеті, який передбачає залучення партнерів та виплату їм винагороди за залучених клієнтів.

Простіше кажучи, ви запрошуєте людину і отримуєте гроші на певних умовах.

Схема не складна, а багато сервіси запрошують до співпраці. Ніякі вклади робити не потрібно, от тільки варто подумати, звідки ви будете залучати людей.

Бажано зробити для цього майданчик (форум, блог, відеоканал, групи в соц. мережах тощо). Хоча можна використовувати арбітраж трафіку, вкладаючи гроші в рекламу.

Що стосується умов, то винагороди можуть бути у вигляді відсотків з продажу, фіксованої суми за виконання конкретних дій, оплата за дзвінки і так далі. Природно, скрізь платять різні гроші, тому варто ретельно вибирати сервіс.

Де можна спробувати заробити?

Існує величезна кількість партнерських програм, що пропонують різноманітні умови. Особисто я користуюся наступними сайтами:

  • AzartCash – потрібно запрошувати гравців у азартні ігри.
  • Рунетки – запрошуй моделей для заробітку або глядачів.
  • Bongacams – аналогічний проект, заробіток для моделей.
  • BinPartner – виплачується відсоток від торгівлі бінарними опціонами.
  • Taxi Money – нараховується відсоток від депозитів рефералів.
  • Aliexpress – новачкам виплачують 8.5% від покупок.
  • Aviasales – продаж авивбилетов і бронювання готелів.
  • Essayprofit – потрібно запрошувати іноземних студентів, які хочуть придбати контрольні, дипломні, курсові та інші роботи.
  • Skinon – платять 35% з продажі наклейок на мобільні пристрої.
  • Payeer – платіжна система ділиться комісією з операцій рефералів.

Цієї збірки цілком достатньо, щоб почати заробляти на партнерському маркетингу. Як розумієте, доходи безпосередньо залежать від того, скільки людей ви зможете залучити.

Забудьте про спам, варто користуватися тільки перевіреними, ефективними та якісними способами, наприклад, таргетованої рекламою Вконтакте.

Партнерський маркетинг приклад

Для демонстрації прикладу, давайте скористаємося агрегатором ActionPay. На цьому сайті додано відразу багато партнерок, їх пропозиції називаються офферами. За допомогою статистики, можна відповісти на питання, скільки заробляють на партнерському маркетингу:

Цікаві цифри, неправда? А тепер зверніть увагу, це статистика за тиждень. Вебмастер, який займає перше місце отримує близько 18 мільйонів в місяць, ви тільки вдумайтеся в цю цифру, це величезні гроші, а шанс заробити їх є абсолютно у кожного.

Тепер що стосується самих дій для заробітку. Реєструємося в партнерській програмі і починаємо шукати цікавий оффер.

Їх на ActionPay достатньо, бажано вибирати щось сучасне і цікаве. Наприклад, це можуть бути Джеггінси – спеціальні штани, приховують недоліки фігури:

За продаж одних штанів вам заплатять 560 рублів. Також на цьому зображенні представлено, якими способами дозволено запрошувати людей:

  • контекстна реклама (+ на бренд);
  • банери Popup, Clickunder і Popunder;
  • поштові розсилки;
  • мобільний трафік;
  • тізерна реклама;
  • групи в соціальних мережах;
  • сервіси купонів;
  • SMS розсилки.

Якщо ви нічим цим не користуєтеся, шукайте гроші, щоб вкластися в рекламу. Наприклад, її можна замовити в популярних спільнотах Вконтакте. Можливо, ви знаєте про музичній групі, в якій перебуває більше 8 мільйонів учасників:

Сьогодні дізнавався, скільки коштує реклама на стіні. Щоб запис був на першому місці 1 годину, доведеться заплатити 12 000 рублів. Гроші серйозні, торгуватися тут недоречно, якщо суми у вас немає, вибирайте менш розкручені майданчики:

Отже, витративши 12 000 рублів, потрібно зібрати 13 продажів, щоб витрати окупилися. Самі подумайте, з 8 млн. користувачів, вдасться залучити всього 13 покупців?

Очевидно, це реально. А уявіть, що буде 26 продажів? Ви отримуєте в 2 рази більше, а якщо 50 або 100 замовлень. Загалом, як це все працює, ви зрозуміли і тепер можете спробувати партнерський маркетинг для новачків.

Бажано вибирати співтовариства з цільовою аудиторією, яка зацікавлена в обраному товарі. Наприклад, якщо це засіб для збільшення мускулатури, є сенс рекламувати його в пабликах про спорт.

Партнерський маркетинг з нуля почати важко, але реально, доведеться шукати покупців і особисто з ними розмовляти.

Набагато вигідніше починати з вкладеннями, а якщо у вас немає грошей, почитайте про заробіток на комп’ютері без вкладень для новачків. Зберіть хоча б кілька тисяч, з маленькими сумами теж немає сенсу починати.

попередня статтяІндикатор бінарних опціонів
наступна статтяІнвестиції в купівлю сайтів