Питання початківцям вебмайстрам

Ви вирішили створити сайт, щоб заробляти гроші в інтернеті? Відмінно, даний варіант дійсно є прибутковим і ви на правильному шляху, ось тільки розглянули ви всі важливі моменти, щодо свого проекту? Кожна дія має бути обдуманою, в іншому випадку ви можете допускати помилки.

У статті представлено 7 питань початківцям вебмайстрам, після їх прочитання задумайтеся над відповідями і цілком можливо, ви зрозумієте, що робите щось не так. Новачки дуже часто поспішають, а поспіх призводить до серйозних недоліків, набагато простіше передбачити все заздалегідь, ніж потім вирішувати серйозні проблеми.

Питання для творців сайтів

  • Який спосіб монетизації ви будете використовувати? Справа в тому, що в залежності від обраного способу, техніка створення ресурсу може бути різною. Наприклад, вирішивши продавати партнерські товари, краще створювати сайт з оглядами. Якщо створюєте сайт MFA (Що таке MFA сайти?), основний упор потрібно робити на просування сторінок по товарним запитам. Для надання власних послуг знадобиться інша стратегія розвитку.
  • Яка цільова аудиторія сайту? Ви повинні чітко розуміти, які саме групи людей будуть відвідувати ваш ресурс. Бувають випадки, коли створюється ресурс на певну тематику, але він призначається для різних цільових аудиторій. Наприклад, розповідаючи про якийсь інтернет магазин, вам необхідно складати інформацію з визначеною метою, залучати клієнтів або шукати інших вебмайстрів для реферального мережі.
  • Звідки будуть з’являтися відвідувачі сайту? Джерел трафіку може бути кілька, а пошукові системи є далеко не єдиним варіантом. Залучати відвідувачів можна з соціальних мереж, за рахунок розповсюдження посилань, купуючи рекламу, використовуючи безкоштовні майданчики та багато іншого. Заздалегідь визначайте джерела, щоб робити на них упор в подальшому.
  • По яких запитах буде просуватися майданчик? Виділяти популярні запити для просування сайту потрібно обов’язково. Чим більше ви будете займати лідируючих позицій, тим вище буде рівень відвідуваності, а це позначається на розкручуванні. В статті Як вийти на лідируючі позиції видачі, ми розповідали про безкоштовне створення семантичного ядра та підвищення релевантності сторінок, обов’язково скористайтеся цією інформацією.
  • Наскільки серйозна конкуренція у вашій ніші? Буває просто неможливо просувати ресурс з-за високої конкуренції. Далеко не у всіх сферах ви зможете скласти конкуренцію великим сервісів, деякі з них вже зарекомендували себе і володіють великим авторитетом. Може не варто «гнатися» за ними, а просто вибрати іншу нішу?
  • Як можна буде розширити тематику ресурсу? Якщо ви створюєте блог, то це одне з найважливіших питань. Коли ви визначитеся з тематикою і почнете складати тексти, у вас обов’язково з’явиться проблема безідейності. В такому випадку потрібно буде розширювати тематику і краще подумати про це заздалегідь, адже варіантів може просто не виявитися.
  • За яким планом ви будете діяти? Планування діяльності є найважливішим моментом у будь-якій сфері. У вас повинні бути встановлені цілі, визначено бюджет, складений приблизний бізнес-план, а також план розвитку свого ресурсу. Починайте розробку кожного сайту зі складання плану.
  • Вирішивши стати вебмайстром, будьте уважні і нехтуйте навчанням. Фахівця з будь-якої області потрібні знання, щоб грамотно виконувати свою роботу.

    попередня статтяБлог для фрілансера — кращий спосіб піару своїх послуг
    наступна статтяНе приходить лист від Seosprint на email