Реклама в чужих розсилках

Щоб організувати розсилку листів по Email, яка є одним із кращих інструментів залучення трафіку, вам обов’язково потрібно користуватися яким-небудь інструментом.

Вручну розсилати листи незручно, та й широку статистику ви не зможете отримати. Саме тому потрібно використовувати такі системи Smartresponder.ru.

На сьогоднішній день це один з найбільших сервісів, є зручним інструментом для ведення розсилок. Крім цього, через дану систему можна зв’язатися з авторами розсилок, щоб запропонувати їм вигідну співпрацю.

За певну суму вони можуть погодитися додати в розсилку вашу рекламу, це може бути ефективним маркетинговим ходом.

Якісна реклама в розсилках

Реклама в чужих розсилках може бути ефективною, якщо правильно підібрати тематику і визначити цільову аудиторію. На Smartresponder.ru є каталог авторів, в якому є безліч розділів з різних тематик розсилок:

З широкого асортименту тематик, ви обов’язково зможете вибрати те, що вам потрібно.

Коли перейдете в один з розділів, то побачите список розсилок:

За назвою підібрати розсилку складно, тому в першу чергу звертайте увагу на кількість передплатників, природно, чим воно більше, тим краще. Щоб отримати більш докладну інформацію, натискаєте на назву розсилки, і відкривається наступна сторінка:

Посилання на прайс-лист з цінами є не завжди, також в деяких випадках вона може бути порожньою, тому потрібно зв’язуватися з автором. Також не завжди є кнопка для зв’язку з автором, в такому випадку ви можете підписатися на його розсилку, а свою пропозицію вислати відповіддю на отриманий лист.

Деякі автори ведуть відразу кілька розсилок, тому ви можете отримати більш ефективну рекламу.

Найголовніше – це грамотно оцінювати тематику, а також вимагати у автора розсилки статистику. Якщо кількість відправлених в спам листів буде високим або открываемость листів буде нижчою, то краще пошукати інший варіант.

попередня статтяЯк домогтися першого продажу в інтернеті?
наступна статтяЗаробіток на Seoswist