Рекламні майданчики повинні бути тематичними

Зміст

  • Де краще запускати рекламу?
    • Як запустити рекламу в блогах?

Щоб запустити якісну рекламу свого сайту, вебмастера використовують різні варіанти. Для цього використовується контекстна та банерна реклама, поштові розсилки, згадки в блогах і новинних стрічках, відеоролики, інфографіка і навіть редиректи.

Всі ці способи можуть бути ефективними, але при обліку одного важливого моменту.

Рекламні майданчики повинні бути тематичними, якщо ви будете поширювати рекламу абсолютно скрізь, де можливо, безліч відвідувачів можуть бути цільовими, а такі переходи практично марні.

Де краще запускати рекламу?

На сьогоднішній день особливою популярністю володіють блоги. Ці інформаційні ресурси вже знаходяться на лідируючих позиціях по величезній кількості високочастотних запитів. Відвідуваність блогів може бути в кілька разів вище, ніж відвідуваність навіть великих сервісів, а це один з найважливіших показників при виборі рекламної площадки.

Виходячи з вищесказаного, можна запустити ефективну рекламу в блогах, але обов’язково потрібно враховувати їх тематику та інтереси переважної аудиторії. Після визначення цільового трафіку, можна буде зробити висновок про те, чи підходить вам дана рекламна площадка.

Не забувайте, що відвідувачі блогів приходять для читання інформації, тому вони з більшою ймовірністю звернуть увагу на вашу рекламу, тим більше, якщо вона буде ставитися до загальної тематики ресурсу.

Як запустити рекламу в блогах?

Є сервіс Blogun, який спеціалізується саме на рекламі через блоги. Майже 100 000 блогів на різні тематики вже додані в цю систему і на кожній з них можна встановити власну рекламу. Основна мета рекламодавців на Blogun – це розкрутка бренду, тобто пряма реклама вашого сайту.

Для пошуку майданчиків вам буде надано наступний функціонал:

З його допомогою легко відфільтрувати список майданчиків і знайти підходящі варіанти.

Сам список виглядає так:

За кожного блогу є докладна статистика, при переході до однієї з пропозицій, ви зможете вибрати тип реклами, а також ознайомитися з цінами:

Запустити рекламу через цю систему не становить праці. В черговий раз нагадаємо, що вибирайте виключно ті рекламні майданчики, на яких збирається ваша цільова аудиторія. Даний спосіб просування призначений не для нарощування посилальної маси, тут акцент робиться на залучення трафіку.

попередня статтяБіржа кредитів Credex
наступна статтяФрілансерам потрібен здоровий сон