Селебріті маркетинг або знаменитості в рекламі

Зміст

  • Реклама зі знаменитостями – максимум привабливості
    • Види зіркової реклами

Різні хитрощі допомагають фахівцям з реклами привернути увагу потенційних покупців і змусити їх зробити покупку (замовити послугу).

Ефективні прийоми довели свою результативність, вони застосовуються в усіх сферах. Зараз ми розповімо вам про один з способів зробити рекламу максимально ефективною.

Селебріті маркетинг або знаменитості в рекламі, цим активніше користуються за кордоном, але і в нашій країні прикладів повно. По телебаченню ми постійно спостерігаємо рекламу, де знімаються відомі особистості. Робиться це з однією метою – підвищити віддачу від рекламного ролика.

Реклама зі знаменитостями – максимум привабливості

Скористатися популярністю зірок для рекламування своїх пропозицій можуть абсолютно всі. Важливо, щоб за тематикою ця персона підходила бізнесу, а її шанувальники ставилися до цільової аудиторії.

Хочеш стати грамотним рекламником? Дізнайся, що таке м’який маркетинг.

В інтернеті вийти на зв’язок з відомими людьми не становить праці. Налагодити зв’язок безпосередньо навряд чи вийде, але зв’язатися з PR агентом точно можна. Вибирати відому особу потрібно правильно, спираючись не тільки на свої симпатії.

Чужою популярністю користуються майже всі. На обмінниках публікуються логотипи платіжних систем і банків, в інтернет-магазинах фотографії зірок в який-небудь одязі і так далі.

Такий підхід допомагає привернути більше уваги. Крім цього, деякі люди поважають «зоряний вибір» і намагаються наслідувати своїх кумирів.

Майже всі книги про маркетинг вказують на те, що використання знаменитостей у рекламі окупається сповна. Автори таких видань розповідають про інстинкти шанувальників.

Вони намагаються наслідувати кумирів у всьому, як зграя рівняється на ватажка. У тієї ж Ольги Бузової 6.2 мільйона передплатників у Инстаграме. Ця величезна аудиторія фанатів може бути переведена в статус клієнта.

Ось деякі розцінки за розміщення рекламного посту для Селебріті маркетингу в Instagram:

  • Ксенія Бородіна бере 150 000 рублів;
  • Альона Водонаєва бере 80 000 рублів;
  • Ксенія Собчак до 35 000$;
  • Анастасія Волочкова бере 80 000 рублів;
  • Анна Седакова бере 350 000 рублів;
  • Олена Беркова приблизно 100 000 рублів.

Дані постійно змінюються, можливо, деякі ціни вже застаріли, зірки самі їх виставляють. Реклама в Instagram у знаменитостей приносить користь, тільки коштує вона дуже дорого.

За один пост відомі особистості можуть зажадати кілька сотень тисяч, а то й мільйонів. Все залежить від того, наскільки це популярна особистість.

Види зіркової реклами

Ніхто точно не знає, скільки отримують за зйомки в рекламі знаменитостей. Доводиться домовлятися індивідуально. До того ж, не обов’язково записувати відео. Реклама може бути в інших форматах.

Популярним людям відводяться різні ролі, ось кілька варіантів, як зірки можуть взяти участь в рекламі:

  • офіційне обличчя бренду;
  • один з персонажів бренду;
  • роль експерта в якійсь області;
  • постати в новому образі.

Варіацій для створення якісної реклами з зірками величезна безліч. Можна запросити відразу кілька зірок, скористатися їх творчими роботами, просто згадувати ім’я, роЗміст ити від їх особи відгуки (цей прийом називається Тестимониал) і так далі.

Реклама в відеоблогах і з зірками Ютуба теж ефективна. Компанія Білайн вже використовує особи авторів популярних каналів.

Забезпечити приплив клієнтів, розкрутити бренд, підвищити продажі – заради всього цього витрачаються величезні гроші на рекламу. Зірки в ній допомагають в рази поліпшити показники, але щоб їх умовити, доведеться зробити дуже вигідну пропозицію.