Сезонність бізнесу в інтернеті

Отримавши певний прибуток з продажів в один місяць, багато підприємців в інтернеті вважають, що стільки ж вони зможуть заробити в наступному.


Все залежить від того, чим саме ви займаєтеся. У деяких сферах, прибуток може стрибати від 100% до 0%, у залежності від часу року.

Сезонність бізнесу в інтернеті точно також впливає на доходи підприємців, як у реальному житті.

Спади продажів спостерігаються практично у всіх нішах і це потрібно враховувати, щоб не збанкрутувати. Простий приклад того, що не завжди дохід буде однаковим – продаж велосипедів, на які є попит тільки влітку.

Як перевірити сезонність бізнесу?

До речі, сезонність, це одна з причин, чому падає відвідуваність сайту. Пори року і навіть місяці потрібно враховувати, що при розрахунку очікуваного прибутку. Добре, що можна легко вирахувати, сезонність в готельному, туристичному та іншому бізнесі.

Для цього знадобиться статистика WordStat, розроблена Яндексом:

Вам потрібно ввести тематичний запит, що відноситься до вашої діяльності і після цього вибрати історію запитів. По тому, як часто користувачі вводять той чи інший запит в пошуковій системі, можна визначити сезонність бізнесу.

Дані представляються у вигляді графіка, що дуже зручно:

Це графік частоти запиту «Купити велосипед». Як бачите, з липня по листопад користувачі найменше цікавляться. А ось з березня по липень, цей запит використовується найчастіше.

Щоб отримати більш точну інформацію, подивіться графіки за кількома ключовими словами. Крім графіка вам нададуть статистику введення в цифрах:

Дані збираються по загальній аудиторії, тому вони можуть бути не зовсім точні. Наприклад, в більш південних містах, літо настає раніше, а в деяких регіонах взагалі не буває температури нижче -10 градусів.

Тому, краще визначитися з географією цільової аудиторії та встановити фільтр:

Яндексом можуть скористатися навіть іноземці, а якщо ви ведете бізнес тільки в Росії, загальні дані вам не потрібні. Обмежуйте аудиторію, збирати статистику і визначайте сезонність бізнесу грамотно.

Підприємці повинні знати хитрі прийоми для збільшення продажів, а проведення акцій, це ідеальний варіант. Дізнайтеся, які знижки робити в онлайн бізнесі.

За допомогою одного простого сервісу можна визначити сезонність бізнесу по галузях. Не важливо, чим ви займаєтеся, перевіряйте дані. Навіть якщо товари актуальні взимку і влітку, варто подивитися, коли клієнти частіше користуються пошуком товарів.

попередня статтяРобочий автосборщик бонусів JBonus
наступна статтяЯк провести глибокий пошук в інтернеті?