Що краще Advego, Etxt або TextSale?

Останнім часом все більше людей вирішує зайнятися копірайтингом, тому на біржах контенту постійно зростає число зареєстрованих користувачів.


Новачки вибирають біржу за порадами і рекомендаціями, але часто бувають випадки, коли через деякий час доводиться піти в іншу систему.

Причини можуть бути різними, а щоб не втрачати вже зароблений рейтинг та відгуки, що дуже важливо для автора-початківця, потрібно відразу робити правильний вибір.

Що краще Advego, Etxt або TextSale? Всі ці біржі володіють серйозною популярністю і на перший погляд вони однакові, тим не менше, відмінності є.

Яку біржу копірайтингу вибрати?

Найкращою біржею вважається Advego, це найпопулярніший проект, де зареєстровано найбільше користувачів. Але і цей сервіс не ідеальний, а в інших бірж є явні переваги. Вирішувати, з якою біржею працювати вам, а ми постараємося представити особливості роботи з цими проектами.

1. Advego.
За останній місяць назва цієї біржі шукали понад 13 000 користувачів через Яндекс. Система дійсно володіє значною популярністю, і щоденна відвідуваність перевищує позначку в 33 000 хостів. Якщо порівнювати якість сервісу, то в цьому плані Advego пішла далеко вперед своїх конкурентів.

Особливості роботи Advego:

  • мінімальний поріг виплат 5$;
  • є багато легких завдань (вступити в групу, написати коментар, поставити лайк);
  • найбільша кількість покупців і замовників;
  • якісний софт для перевірки унікальності та семантичного аналізу тексту;
  • вигідні умови для роботи копірайтерам (від 80 центів за 1000 символів);
  • висновок засобів займає кілька хвилин (у більшості випадків);
  • партнерська програма з відрахуваннями до 25% від комісії системи.

В цілому біржа відмінна, але щоб на ній заробляти вам буде потрібно писати дійсно якісні статті. Якщо занадто часто подавати на модерацію тексти з помилками, профіль навіть можуть заблокувати.

2. Etxt.
За відвідуваності ця біржа трохи відстає від Advego, так як в добу сюди заходить близько 18 000 користувачів. Зате за кількістю запитів вона набагато випередила свого головного конкурента. За останній місяць через Яндекс цей сайт шукали 28 000 разів. Показник значний і багато копірайтери віддають перевагу саме цій системі.

Особливості роботи Etxt:

  • мінімальний поріг виплат 250 рублів;
  • є функціонал для продажу картинок;
  • навіть якщо в вашій статті будуть незначні помилки, її приймуть (але вона буде позначена хрестиками або галочками);
  • розділ з замовленнями текстів оновлюється з величезною швидкістю;
  • вбудована послуга корекції текстів (за відсоток з продажу);
  • при низькому рейтингу і активності, статті перевіряються модераторами вручну.

Після використання біржі можна сказати, що це середній варіант. Тут немає фіксованої мінімальної оплати за 1000 символів, тому статті, які довго ніхто не купує, можна продати хоча б за невеликою вартістю.

3. TextSale.
Всього 5000 запитів зібрала ця біржа в Яндексі за останній місяць. Добова відвідуваність сайту практично така ж 5200 хостів. Для новачків і всіх тих, хто бажає заощадити на покупці контенту, це ідеальний варіант. На відміну від попередніх бірж, тут сильно знижені вимоги до текстів.

Особливості роботи TextSale:

  • немає мінімалки для виведення;
  • приймаються в продаж навіть не дуже якісні тексти;
  • унікальність часто показується вище, ніж по Advego Plagiatus;
  • кожен місяць представляється статистика по самим привабливим статтями;
  • незручний і застарілий інтерфейс;
  • партнерська програма з 25% відрахувань;
  • можна рекламувати чужі статті і отримувати відсоток з їх продажу.

Прочитавши наш короткий опис, у вас може скластися думка, що через TextSale можна продавати будь-який текстовий сміття, але це не так.

Якщо ви будете продавати матеріали з дуже низькою якістю (наприклад, синонимайзинг), клієнти можуть зажадати повернення, а адміністрація біржі може заблокувати профіль з-за безлічі повернень.

Такі біржі, як Advego, Etxt і TextSale заслуговують загальної уваги. З кожним із сервісів можна заробляти гроші, а скільки ви зможете отримати, залежить тільки від вас. Прочитавши цю статтю, ви дізналися про особливості роботи з популярними біржами копірайтингу, і тепер вам буде простіше визначитися з вибором.

попередня статтяЗаробіток в інтернеті. мережах з Plibber
наступна статтяЯк створити банер онлайн?