Що краще RSS або Email розсилки?

Зміст

  • Поштові розсилки RSS стрічки?
    • Розсилка краще, ніж RSS стрічка

Для залучення додаткового трафіку на свої сайти, вебмастера користуються різними методами.

Дуже популярними варіантами, є RSS стрічки і поштові розсилки. Практично на кожному великому проекті встановлені ці інструменти, для залучення трафіку, шляхом відправлення електронних листів.

На перший погляд може здатися, що інструменти практично однакові і можна користуватися одним із них, але це не так. Є між ними відмінності і сьогодні ми розберемося, що краще RSS або Email розсилки.

Поштові розсилки RSS стрічки?

Щоб встановити стрічку на свій ресурс, найчастіше використовується система Feedbuner, через яку можна безкоштовно встановити стрічку з анонсами нових статей. Додається проект в систему легко, також як і настроюється публікація анонсів, але достатньо ефективний цей інструмент?

Коли користувачі підписуються на стрічку, на їх потові ящики приходять шаблонні повідомлення, в яких міститься невелика частина вашого матеріалу і якщо їм цікаво, то вони переходять на сайт і вивчають вашу статтю.

Мінуси тут 2, по-перше, ви не можете персоналізувати листа, а по-друге, у вас не буде можливості відправляти додаткові листи своїм передплатникам. Це незручно, адже можна крім анонсів нових статей, відправляти всілякі пропозиції своїм передплатникам і, наприклад, додатково заробляти на партнерських програмах.

rss

Розсилка краще, ніж RSS стрічка

У порівнянні з новинними стрічками сайтів, Email розсилки краще зі всіх сторін. При її використанні, ви отримуєте базу, можете надсилати користувачам будь-які повідомлення, а також розділяти загальну аудиторію, за різними критеріями.

Деякі вебмастера заявляють, що RSS повністю автоматизований і це зручніше, але є безліч сервісів і плагінів для движків, з допомогою яких можна на автоматі розсилати анонси нових матеріалів, але при цьому збирати бази передплатників і користуватися ними для запуску інших розсилок.

А взагалі, краще всього користуватися обома варіантами, адже деяким відвідувачам вашого сайту не хочеться отримувати додаткові листи, вони лише хочуть стежити за оновленнями на сайті, тому й підписуються на RSS-стрічку.

Надавайте вибір користувачам і використовуйте обидва інструменту, у всякому разі, вони впливають на збільшення відвідуваності.

попередня статтяЯк вийти з Вконтакте?
наступна статтяРеклама в серфінгу на Seosprint