Що таке CPA, PPC, CTR і CPM?

Новачкові в сфері інтернет-заробітку завжди складно зорієнтуватися, а вся інформація, представлена на блогах відповідної тематики, призначена для тих, хто вже намагався або працює в мережі.


Починати треба з вивчення термінів у сфері інтернет-заробітку та розшифровки абревіатур.

Що таке CPA, PPC, CTR і CPM? На кожному сайті про заробіток зустрічаються ці абревіатури, але що вони означають? У цій статті ми розберемо кожне з цих визначень і постараємося максимально доступно пояснити новачкові, що це таке і як це відноситься до віддаленої роботи.

1. Що таке CPA?
Це один з форматів винагороди, який застосовується в партнерських програмах. Розшифровується як Cost Per Action або оплата за дію. Багато партнерки пропонують заробляти, на залученні клієнтів, а щоб отримати винагороду, потрібно щоб запрошений вами користувач виконав якесь дію:

  • подав заявку на купівлю;
  • пройшов реєстрацію;
  • оплатив замовлення;
  • скористався послугою;
  • скачав програму.

Такі системи винагороди партнерів зустрічаються досить часто, а найпопулярніші агрегатори, де можна на цьому заробити – ActionPay і Admitad.

2. Що таке PPC?
Це другий вид оплати, при якому партнери отримують оплату за клік по рекламі (Pay Per Click). Тут все набагато простіше, досить встановити на своєму ресурсі рекламу, щоб отримувати невеликі гроші за кожен перехід відвідувача по банеру, контексту та інших промо-матеріалами.

Щоб заробляти по системі PPC, потрібно створювати свій сайт і потім розміщувати рекламу на ньому від Google Adsense, РМЯ, Ginads, Bodyclick.

3. Що таке CTR?
Це не тип реклами, а показник клікабельності рекламного блоку. Простіше кажучи, він показує, наскільки ефективно працює промо-матеріал і наскільки активно на нього натискають користувачі. Розраховується у відсотках, наприклад, якщо було 100 відвідувачів і на рекламу натиснув 7 осіб, показник CTR буде 7%.

Як правило, цей показник низький 1-3 відсотка, адже далеко не всі користувачі переходять з реклами. На нашому сайті є поради щодо того, як підвищити CTR банера, інформація стане в нагоді всім, хто хоче підняти доходи від реклами на своєму сайті.

4. Що таке CPM?
Цікава система оплати за розміщену на сайті рекламу. За нею працює не так багато сервісів, а власники майданчиків отримують оплату за 1000 переглядів промо-матеріалу. Чим більше стає показник CTR, тим швидше зростає винагороду за перегляди.

Серед рекламних мереж, що працюють за моделлю CPM однією з найпопулярніших, є Advmaker.

Відразу у всьому розібратися складно, тому потрібно поступово відкривати для себе щось нове і продовжувати читати цікаву інформацію. Тільки якщо ви будете працювати над собою, у вас вийде вийти на пристойні доходи в інтернеті.

попередня статтяСпортивний трафік, де його монетизувати?
наступна статтяКоментарі для сайту Вконтакте