Що таке контент?

Починаючому манимейкеру буває складно розібратися у всіх термінах інтернету.


Сфера інтернет-заробітку переповнена різними словами, які відразу і не зрозумієш, а якщо немає знайомого і бажання задавати питання на форумах, доводиться довго шукати інформацію, адже основні терміни описуються досить рідко.

Що таке контент? Всім, хто вирішить почати заробляти в мережі, доведеться зіткнутися з даним словом. Дослівно слово контент (Content) перекладається з англійської слова, як вміст. Простіше кажучи, це інформація, яка додається на сайти, електронні книги, відеоролики та інші ресурси.

Контент та його види

У контенту є безліч форматів, на їх перерахування знадобилося б надто багато місця, тому розповімо лише про основних його види:

  • Текстовий – найпоширеніший вид, який представляється у вигляді тексту. Відмінний приклад це статті в блогах або вміст електронних книг.
  • Графічний – сюди відносяться всілякі картинки, фотографії, зображення, інфографіка, анімація і так далі.
  • Аудіо – звуковий контент не так поширений але теж використовується. Наприклад, музика в соціальних мережах або аудіокниги.
  • Відео – даний вид контенту стає все більш популярним, так як інформацію з відеозаписів найлегше засвоювати. Приклад – ролики на YouTube.
  • Для кожного окремого виду контенту, розроблені всілякі формати інформації, це можуть бути MP3 (аудіо), MPEG4 (відео), PNG (графічний) і docx (текстовий).

    Розбиратися в тому, що таке контент і який він буває повинен кожен, хто займається інтернет-заробітками. Також всі новачки має засвоїти одну істину:

    Унікальний контент є якісним, а неунікальний неякісним.

    Якщо на блозі, в електронній книзі, та навіть у групах соціальних мереж публікується унікальна інформація, шанси на успішне просування та отримання популярності будуть в рази більше. Крім цього, унікальний контент є цінним продуктом і на ньому можна заробляти, на відміну від неунікальною інформації.

    Деякі професіонали поділяють контент на різні підвиди, наприклад, платний або безкоштовний, захищений або у відкритому доступі.

    Насправді можна придумати величезна кількість факторів, щоб розділити контент на категорії. Найголовніше, тепер ви розібралися, що таке контент і вам не доведеться ставити смішні питання досвідченим користувачам.