Що таке мякий маркетинг?

Зміст

  • Варто тиснути на клієнта?
    • Варто користуватися таким маркетингом?

Кожен підприємець самостійно обирає, яку маркетингову стратегію йому використовувати. У більшості випадків перевага віддається агресивним методам, які працюють більш ефективно, але іноді і дратують потенційних клієнтів. Яскравий приклад – розсилка по Email, яка проводиться кілька разів в тиждень.

Досвідчені фахівці розділяють декілька видів маркетингових стратегій, однією з яких є так званий «М’який» маркетинг.

Що таке м’який маркетинг? Це така стратегія, яка не передбачає використання агресивних дій і нав’язливої реклами, іншими словами, підприємці намагаються лише розповісти про себе і не змушують потенційних клієнтів постійно спостерігати згадки про них.

Варто тиснути на клієнта?

Деякі рекламщики готові по 100 раз в день пояснювати зацікавленим користувачам, чому вони повинні придбати товар або скористатися їх послугами. З одного боку, це приносить плоди, але з іншого боку, вони можуть викликати ненависть. Саме в цьому і полягає головний плюс м’якого маркетингу.

Прикладами м’якого маркетингу можуть послужити заяви від автоцентрів, що вони не мають наміру торгуватися, а клієнти можуть придбати автомобіль за фіксованою вартістю без додаткових витрат.

Ще один приклад, це пропозиція провести кабельний інтернет, після чого провайдер просто чекає, поки клієнт сам вирішить скористатися його послугами. Звичайно, при ефективній рекламі клієнт може забути про пропозиції і звернутися до іншого провайдера, тому деякі вважають м’який маркетинг не досить ефективним.

На практиці з м’яким маркетингом доводиться стикатися досить часто. Наприклад, при розсилках по Email з пропозицією покупки якого-небудь товару, на лист можуть відповісти пропозицією про співпрацю.

Навіть у соціальних мережах зустрічається м’який маркетинг, коли продвигаешь свою групу і запрошуєш нових учасників, а вони в свою чергу пропонують допомогу в розвитку. Таким чином, вони не рекламують свої послуги або товари, а чекають вдалого моменту, поки на їх шляху з’явиться потенційний клієнт, і ненав’язливо пропонують скористатися відмінною пропозицією.

Варто користуватися таким маркетингом?

Безумовно, але сидіти, склавши руки, чекаючи клієнтів теж не можна. Про вас повинен знати абсолютно кожен, щоб при необхідності потенційний клієнт згадував про вашу діяльність.

Дайте про себе знати і якщо немає достатньо коштів чи бажання, акцентуйте увагу не на постійну обробку встановленої клієнтської бази, а направте зусилля на розповсюдження інформації в нових колах.