Що таке SMM?

Зміст

  • Чим займається SMM-спеціаліст?
  • Вакансії SMM менеджер
    • Що повинен вміти SMM менеджер?
    • Плюси і мінуси SMM просування
      • Корисні інструменти для SMM-фахівця

В сучасному інтернеті важливу роль відіграють соціальні мережі. Ці проекти використовуються в різних цілях, наприклад, для просування сайту.


На тлі цього почали, з’являються нові напрями оптимізації, такі як SMM. Нашим читачам ми вже розповідали, що таке SMO, але це різні поняття.

Що таке SMM? Це окремий вид оптимізації, який спрямований на залучення соціального трафіку і внутрішню роботу на соціальних мережах.

Вид оптимізації SMO, передбачений для утримання уваги, саме в цьому їх основна відмінність.

Дослівно SMM розшифровується як соціальний медіа маркетинг.

Чим займається SMM-спеціаліст?

В обов’язки фахівця з SMM може входити безліч різних дій. Досвідчені користувачі виділяють лише 3 основних напрямки його діяльності:

  • Реклама в соціальних мережах. Це головний спосіб залучення трафіку на цільові сторінки в соц. мережах і сайти.

    Є маса способів для рекламування на таких проектах як Вконтакте, Facebook, Twitter та інших популярних мережах. Фахівець з SMM повинен добре розбиратися в конверсії соціального трафіку і проводити ефективні рекламні компанії, незалежно від вибраного формату реклами.

  • Супровід спільнот. Для якісних сайтів завжди створюються окремі спільноти, за рахунок яких залучається додатковий трафік. Багатьом користувачам зручніше отримувати актуальну інформацію через соц. мережі, а також групи об’єднують цільову аудиторію.

    Переваги ведення спільнот очевидні, а досвідчений ЅММщик повинен точно знати, чим наповнювати майданчик. Крім цього, не можна допускати поширені помилки ЅММщиков.

  • Накрутка різних показників. Мова йде про репостах, лайку, ретвитах, класах і навіть розміщення посилань на сторінках користувачів. Як показує статистика, пости з великою кількістю лайків привертають набагато більше уваги. Що стосується репостов, ретвітів і посилань, то це ідеальний спосіб для залучення трафіку.

    Якщо вам потрібні недорогі репости, посилання і ретвіти, використовуйте сервіси Wmmail, Forumok, SMMOK або Prospero.

  • На біржах фріланса часто пропонується робота для SMM-менеджерів, так як на її виконання йде багато часу.

    Багато користувачів вважають, що адмініструвати спільноти, наповнювати їх і залучати людей легко, але тільки професіонали правильно оцінюють цю працю і знають, що зібрати велику цільову аудиторію не так просто.

    Вакансії SMM менеджер

    Влаштуватися на таку роботу можна за допомогою бірж фріланса. На Weblancer додано зараз багато проектів (вакансії SMM з’являються рідко). Хоча над проектами навіть зручніше працювати, адже потрібен певний результат і завжди можна перейти до іншого рекламодавця:

    Це приклад одного з проектів, в якому потрібен SMM-спеціаліст для одночасної роботи декількох соціальних мережах. Обов’язки прописані, але оплата договірна. Якщо добре пошукати, можна знайти пропозиції з фіксованою оплатою:

    Заявки роботодавцям відправляються не так активно, так як грамотних ЅММщиков не багато. Конкретно в цьому прикладі, було додано лише 5 відгуків за 12 днів. Це реальний шанс влаштуватися на віддалену роботу.

    Що повинен вміти SMM менеджер?

    Новачки часто думають, що така робота проста, можна сидіти на улюблених сайтах і паралельно робити щось просте. Насправді це не так.

    Трохи вище ми представили основні види діяльності фахівця з маркетингу в соціальних мережах, тепер давайте розглянемо вимоги, найчастіше встановлюються роботодавцями:

    • визначення цільової аудиторії;
    • поведінкові фактори аудиторії;
    • аналіз клієнтської ніші;
    • підбір необхідних інструментів;
    • пошук майданчиків для залучення ЦА;
    • управління таргетированой рекламою;
    • оптимізація бюджету рекламної компанії;
    • проведення конкурсів та акцій (який конкурс провести Вконтакте);
    • підтримувати діалоги з учасниками груп;
    • вміти спрямовувати діалог в потрібне русло;
    • організація служби підтримки;
    • розробка оформлення спільнот;
    • брендування в соціальних мережах;
    • виявлення лідерів ніші і робота з ними;
    • поширення посилань (не спам);
    • створення привабливого контенту.

    Чи варто говорити про те, що фахівець SMM повинен бути впевненим користувачем соціальних мереж. Він зобов’язаний добре розбиратися в інтерфейсі кожного популярного ресурсу, знати про доступні функції, а також застосовувати хитрощі і секрети Вконтакті, Однокласників, Facebook та їх аналоги.

    Плюси і мінуси SMM просування

    Який би спосіб просування сайту ви не вибрали, обов’язково знайдуться плюси і мінуси.

    Наприклад, нарощування посилальної маси допомагає вийти на високі позиції, але з великими ризиками потрапити під фільтри. Інший приклад, контекстна реклама для бізнесу, залучення цільової трафік, але вимагає величезних витрат.

    Як і у будь-якого іншого методу просування в інтернеті, використання соціальних мереж володіє позитивними і негативними сторонами. До плюсів можна віднести:

    • низька вартість;
    • ефективна вирусность;
    • низька конкуренція (хоча це змінюється);
    • перспективи розвитку.

    Без мінусів теж не обходиться, адже багато хто повністю виключають соціальні мережі зі списку майданчиків, на яких варто просувати основний ресурс з ряду причин:

    • мінімум аналітики;
    • багато обмежень за правилами;
    • великі витрати часу;
    • потрібно направляти трафік на основний сайт (наприклад, не можна вести прямі продажі).

    Після оцінки негативних і позитивних моментів застосування SMM, вам буде набагато простіше прийняти правильне рішення. Великі компанії активно рекламують свої бренди в соц. мережах, а ось дрібні компанії підходять до цього обережно, адже на старті потрібні пристойні витрати.

    Корисні інструменти для SMM-фахівця

    Для професіоналів цієї сфери створено багато різних програм і сервісів. Вони дозволяють суттєво економити час.

    Наприклад, якщо встановити автоматичний постинг, можна просто забути про публікації постів, займаючись іншими обов’язками. Ми зібрали самі корисні інструменти:

  • Sociate – стане у нагоді як для відкладеного постингу в групах будь-якої тематики, так і для замовлення реклами. На цю біржу додано величезна кількість майданчиків, на відміну від офіційної біржі Вконтакте, приймаються менш популярні спільноти.
  • Time2Post – налаштовуйте автоматичний постинг відразу у всіх своїх профілях і групах. Якщо лінь займатися цим, отримаєте RSS стрічку популярних спільнот з допомогою Vk-to-rss.appspot.com і користуйтеся безкоштовним автопостингом.
  • MixPoster – це платна програма, але ви без сумнівів за неї заплатите, коли зрозумієте, наскільки вона полегшує роботу. У неї досить додати популярні співтовариства, після чого встановити кількість лайків. Як тільки запис їх набере, вона копіюється на вашу майданчик.
  • VkBot – проста багатофункціональна програма, за яку не доведеться платити. Функції, які знадобляться SMM-фахівця – це розсилка запрошень на вступ до групи, видалення собачок і зручний постинг.
  • Plibber – на цей сайт додано багато мікроблогів, спільнот і акаунтів. Тут реально вигідно замовляти рекламу, а вибір настільки великий, що можна знайти майданчик під будь-яку вузьку тематику.
  • Blogun – всього за 15 рублів можна купувати постові в спільнотах і на стінах акаунтів найпопулярніших соціальних мереж. Звичайно, добре розкручені майданчика беруть більше грошей, але сенсу переплачувати немає.
  • Videoseed – якщо є промо відео для просування, обов’язково скористайтеся цим рекламним сервісом. Тут можна замовити розміщення відео на сторінках ВК і Однокласники, з оплатою за перегляд.
  • Postee – сервіс аналізує статистику ваших і чужих груп Вконтакте. Для наповнення майданчики якісним контентом це ідеальний варіант. Оплата незначна і є додаткові функції.
  • Cleverpub – об’єднує зручні інструменти для адміністрування спільнот і функції для рекламодавців. Зручно, що ведеться детальна статистика і є автопостинг з точним часом.
  • Babkee – серйозний сервіс, де нічого не доведеться платити. На безкоштовному тариф можна додати скільки завгодно джерел для копіювання постів, вести моніторинг за 2 майданчикам і публікувати до 3000 постів в місяць.
  • За рахунок платних і безкоштовних інструментів для SMM-фахівця, можна істотно полегшити собі роботу і заощадити купу часу.

    Тепер ви знаєте, що таке SMM, що повинен вміти фахівець, де знайти вакансії і які інструменти знадобляться для виконання роботи.

    Дана діяльність бурхливо розвивається, адже соціальні мережі поступово перетворюються в один з головних джерел трафіку. Знання з області SMM точно не будуть зайвими, навіть якщо ви не планували цим займатися.

    попередня статтяПрокачування ігрових акаунтів, як заробіток
    наступна статтяЧи варто заробляти гроші в мережі?