Що таке вірусний контент?

Зміст

  • Створення вірусного контенту
    • Вірусний контент у соціальних мережах

Інтернет наповнюється інформацією з величезною швидкістю, а деякий контент швидко расшаривается самими користувачами.


Як правило, це робиться навмисно, створюється який-небудь відеоролик або з’являється картинка, про яку люди розповідають своїм друзям і поділяються на своїх сторінках, що викликає вірусний ефект.

Що таке вірусний контент? Подібно хвороби, поширюється інформація по інтернету, але для вірусного розповсюдження підходить далеко не вся інформація.

Досвідчені маркетологи ламають голову, що б таке придумати, щоб люди почали активно ділитися придуманої інформацією і іноді їм це вдається.

Створення вірусного контенту

Придумати свіжу ідею і розробити щось, про що захочеться розповідати усім не так просто.

Вірусний контент – це інформація, яка поширюється подібно вірусу від однієї людини до іншої. Всі ми стикалися з подібним явищем, у вигляді незвичайних картинок в соціальних мережах або роликів на Ютубі.

Маркетологи постійно застосовують вірусний маркетинг, так як це найкращий спосіб щось прорекламувати. Досить придумати оригінальну рекламу і про чудо, люди самі починають поширювати дані.

Є кілька важливих факторів, на які потрібно спиратися, щоб створити вірусний контент:

  • він повинен бути цікавим;
  • ним повинно бути легко поділитися;
  • він повинен підходити для будь-якої аудиторії;
  • він простий і зрозумілий;
  • їм хочеться ділитися з друзями;
  • він викликає які-небудь емоції.

Навіть не сподівайтеся, що у вас з першої ж спроби вийде створити пост, який швидко розлетиться по інтернету. Як правило, доводиться створювати десятки, а то й сотні різних варіантів, очікуючи хоч якогось результату.

Іноді, для створення вірусного ефекту навіть використовуються накрутки. Стадне почуття в людях присутній, а дешеві лайки, репости, твіти і ретвіти допомагають підсилити вплив. Коли людина скрізь спостерігає одні і ті ж посади, ролики або запису, вони просто осідають в його голові.

Вірусний контент у соціальних мережах

Щоб перевірити, наскільки ваша запис цікава великої аудиторії, досить завантажити її в соціальні мережі. Природно, буде потрібно великий обхват аудиторії, щоб якомога більше користувачів її побачило.

Зробити це можна за рахунок реклами, хоча іноді вдається запустити вірусний ефект, просто пропонуючи свої пости в різних спільнотах:

На зображенні вище представлений відмінний приклад зображення і фрази «не Можна просто так взяти», яка активно поширюється в інтернеті.

Для неї придумано величезну кількість варіацій. Точно також популярність набирають і відеоролики, яскравий тому приклад, реклама скайпу, яка деякий час тому була дуже популярна:

У цього ролика зараз більше 10 млн. переглядів, але його ніхто не просував. Воно стало популярним за рахунок вірусного ефекту.

Зверніть увагу, ніякої професійної зйомки, відео зроблено на коліні, але це не завадило йому стати одним з найпопулярніших в російськомовному інтернеті.

Вірусний контент в Instagram теж непогано поширюється, а для його запуску вам знадобиться реклама в Instagram.

Тепер ви знаєте, який контент вважається вірусним, і можете спробувати його зробити. Якщо вибір впаде на зображення, то краще відразу зробити купу різних варіантів і окремо поширювати їх в мережі. Хто знає, може це зачепить аудиторію, ви зможете домогтися повномасштабного поширення.

попередня статтяЗаощаджуй і заробляй більше
наступна статтяЯк збільшити свою працездатність?