Що включити в розсилку інтернет-магазину?

Власники електронного бізнесу абсолютно в усіх випадках намагаються виконувати гідну підтримку клієнтів і користуються Email розсилками.

Щоб ваші листи дійсно були цікавими для читачів, їх потрібно наповнювати корисною інформацією, але якщо для блогерів це не становить праці (можна надсилати анонси статей), то що робити власникам віртуальних магазинів?

Що включити в розсилку інтернет-магазину? Насправді, даних для додавання розсилку досить багато і найімовірніше, ви просто не звертали на це уваги. У цій статті ми представимо декілька варіантів інформації, яка ідеально підходить для наповнення розсилки віртуального магазину.

Контент для розсилки інтернет-магазину

  • Новинки, хіти, товари. Це найкращий варіант для інформації, доданої в розсилку. Коли ви поповнюєте асортимент товарів, вам треба якось звернути на них увагу, а додавання їх до листа обов’язково допоможе. Крім цього, найчастіше купуються товари теж можуть зацікавити передплатників.
  • Знижки, акції, розпродажі. Ще один ефективний варіант для залучення клієнтів, а також отримання інформації для розсилки. Чим частіше ви будете проводити різні заходи, тим більше уваги залучите. Плюс до цього, одержувачі листів сприймають інформацію про бонуси та акції позитивно, адже їм пропонується зекономити.
  • Новини вашого проекту. Всі віртуальні магазини розвиваються і модернізуються, так чому б не розповісти про це своїм передплатникам? Представляючи їм інформацію про поліпшення ресурсу, ви показуєте свою активність, це не залишиться непоміченим. Зробили форму замовлення зручніше, додали нові фільтри пошуку, з’явилися нові категорії – розкажіть своїм передплатникам.
  • Всілякі події. Власники великих проектів досить часто беруть участь у різних рейтингах, проводять реальні заходи, а також відвідують різноманітні виставки, семінари і т. д. Це теж відмінний варіант для наповнення розсилки, розкажіть читачам про цікаву виставку, про проведення вебінару та інших реальних заходах.
  • Корисна інформація. Багато фахівців радять розбавляти рекламні розсилки з пізнавальними або цікавими матеріалами. Припустимо, що ви займаєтеся продажем жіночого одягу, в такому випадку ви можете додати розсилку останні новини моди, розповісти про модні тренди, а також представити будь-яку іншу корисну інформацію з вашої ніші.
  • Партнерська інформація. Розсилки можна використовувати для виділення прибутку не тільки свого бізнесу, але і при використанні партнерських програм. Напевно ваші передплатники зацікавлені в широкому асортименті товарів, розкажіть їм про пропозиції партнерів, але вибирайте найбільш вигідні і відповідні товари (послуги).
  • Наповнити розсилку не так складно, якщо є достатньо ідей по розробці інформації для неї. Прочитавши цей матеріал, ви дізналися про кілька хороших варіантів, тому тепер у вас не повинно виникати проблем з пошуком контенту для розсилки.