Що враховувати, створюючи власний чат?

Зміст

  • Чи потрібен вашому сайту чат?
    • Повідомлення чату не зберігаються
    • Чат підходить не для всіх сайтів

Покращувати сайти шляхом додавання нового функціоналу радять практично на всіх форумах для вебмайстрів.

Власники сайтів можуть вибирати з безлічі різних інструментів, і нерідко вони віддають перевагу чатах. Установка форми для спілкування в режимі онлайн дійсно цікава задумка.

Що враховувати, створюючи власний чат на сайті? Саме про це потрібно задуматися в першу чергу. Є маса тонкощів, які необхідно розглянути заздалегідь, інакше додавання нового функціоналу не принесе ніякої користі.

У цій статті ми постараємося розглянути встановлення чату з різних сторін, щоб вам було простіше прийняти вірне рішення.

Чи потрібен вашому сайту чат?

Деякі вебмастера вважають, що саме наявність чату вже викликає солідний вид ресурсу. Можливо, це якось покращує сприйняття майданчика, але треба пам’ятати, що чат вимагає постійного супроводу. Встановлюючи чат на сайт, ви додаєте собі обов’язків, а кожен новий пункт в плані – це витрата особистого часу.

Щоб чат приносив користь, він не просто повинен бути встановлений, у ньому постійно повинні з’являтися нові записи. Тільки в цьому випадку увагу відвідувачів вдасться залучити, і вони почнуть щось писати. З цим ви можете впоратися самостійно або створити недороге завдання на Wmmail, з вимогою спілкуватися в чаті.

Повідомлення чату не зберігаються

Є у онлайн чатів і один значний мінус. Наприклад, при використанні форуму або форми для можливості залишити питання, вся інформація зберігається і може бути корисною для розвитку ресурсу.

Історія повідомлень чату не індексується, а відповідно, від такого функціоналу ви не отримаєте користі в плані наповнення.

Чат підходить не для всіх сайтів

Активність спілкування в чаті безпосередньо залежить від тематики ресурсу. Якщо це сайт знайомств або розважальний портал, природно, на ньому люди будуть спілкуватися активніше. Але якщо ваша майданчик, наприклад, на тему нерухомості, величезної кількості повідомлень не чекайте.

Найчастіше чати на сайтах використовуються для легкого і вільного спілкування (флуду), а цільова аудиторія майданчиків з серйозної тематики навряд чи будуть базікати.

Ще один важливий момент – це відвідуваність сайту. Якщо користувачі будуть постійно спостерігати своїх співрозмовників в офлайні, вони просто не стануть користуватися чатом. Досягніть щоденної відвідуваності хоча б у кілька сотень хостів, щоб не встановлювати чат просто так.

В цілому, установка чату на сайті може позитивно відбитися на просуванні ресурсу. Основний показник, який зміниться – це поведінкові фактори, так як відвідувачі будуть набагато більше часу проводити на сайті. Пошукові системи надають все більше значення ПФ, тому плюс додавання чату очевидний.