Скільки коштує контекстна реклама?

Зміст

  • Скільки потрібно витратити на рекламу в інтернеті?
    • Приклад вартості контекстної реклами

Перед всіма користувачами реклами в інтернеті, постає головне питання, у скільки обійдеться проведена рекламна компанія.

Щоб залучити клієнтів, природно, доведеться витратитися і сумами, що не перевищують 1000 рублів тут не обійтися.

Скільки коштує контекстна реклама? Багато новачків цим цікавляться, адже послуги сервісів google Adwords і Яндекс.Директ є якісними і дійсно можуть привести величезну цільову аудиторію.

Представити конкретну суму в цьому випадку неможливо, так як для кожної рекламної компанії бюджет розраховується окремо.

Скільки потрібно витратити на рекламу в інтернеті?

Сума вкладів в рекламу може сильно відрізнятися.

Залежить обсяг інвестицій від наступних факторів:

  • Тематика – основний критерій, на основі якого вибудовується ціна. Є багато ніш, які вже переповнені рекламодавцями, тому в них вартість кліків, набагато вище. До таких тематик можна віднести бізнес, фінанси, форекс, туризм, автомобілі, будівництво та ряд інших поширених напрямів бізнесу.
  • Геотаргетинг – якщо бізнес є регіональною, то немає сенсу рекламувати його в інших містах. Чим більше місто, тим вище ціна за клік, так як конкуренція висока. Розвиваючи бізнес в невеликому місті, можна заощадити пристойні гроші на просування.
  • Розташування реклами – популярні рекламні мережі від пошукових систем пропонують кілька варіантів для розміщення рекламних блоків. Від цього теж сильно залежить вартість кліка і загальні витрати на рекламу. Наприклад, вартість кліка збільшується, якщо ви замовляєте показ вашого оголошення над пошуковою видачею.
  • Терміни проведення – останній важливий фактор, що впливає на витрати рекламодавця. Тут ви самі вирішуєте, як довго триватиме ваша реклама. Очевидно, чим довше представляється рекламне оголошення, тим більше кліків воно збирає, а відповідно, ви платите.
  • Багатьом не подобається, що доводиться платити за кожен клік, адже його можуть зробити і просто так, а платити все одно доведеться. Тим не менш, правила не змінюються і всім доводиться співпрацювати на таких умовах.

    Приклад вартості контекстної реклами

    Для подання прикладу ми скористається рекламною мережею Яндекса і створимо підрахуємо приблизні витрати. Після реєстрації на Яндексі і створення нової рекламної компанії, нам пропонується вказати ключові слова (при їх введенні в пошуку, користувачі бачать вашу рекламу):

    Щоб наочно показати, у скільки може обійтися реклама, ми вибрали конкурентну нішу будівництво та ввели кілька популярних запитів:

    На зображенні ви можете бачити дані по кожному запиту. Для всіх слів встановлено розміщення блоку на першому місці. Зверніть увагу, вартість може сильно розрізнятися в залежності від розташування. По ключовому слову «Ремонт квартир ціни», різниця майже в 2 долари за кожен клік.

    Прогноз CTR, це приблизний показник кліків по відношенню до числа показів. В останньому стовпці вказується сума, яку вам доведеться витратити на рекламу (в доларах, за місяць). В результаті у нас вийшло більше 3 млн. рублів, це величезні гроші, але ми ще не вказали регіон.

    В якості регіону ми вибрали місто Новосибірськ і область, після чого таблиця змінилася:

    Тепер загальний витрата становить 20 000 рублів, а це вже ближче до реальних цін. Крім того, можна подивитися вартість по кожному запиту і деякі з них видалити. Зверніть увагу, що підсумкова сума розраховується на місяць, тому загальна вартість залежить від часу проведення рекламної компанії.

    У цьому прикладі ми наочно показали, як змінюється вартість контекстної реклами в одному з популярних сервісів. Ви можете скористатися калькулятором для розрахунку бюджету на цій сторінці, перевірте, у скільки вам обійдеться реклама бізнесу.

    попередня статтяНавіщо проводити конкурс коментаторів?
    наступна статтяPrimetime Finance відгуки, платформа, торгівля