Зміст
- Скільки потрібно витратити на рекламу в інтернеті?
- Приклад вартості контекстної реклами
Перед всіма користувачами реклами в інтернеті, постає головне питання, у скільки обійдеться проведена рекламна компанія.
Щоб залучити клієнтів, природно, доведеться витратитися і сумами, що не перевищують 1000 рублів тут не обійтися.
Скільки коштує контекстна реклама? Багато новачків цим цікавляться, адже послуги сервісів google Adwords і Яндекс.Директ є якісними і дійсно можуть привести величезну цільову аудиторію.
Представити конкретну суму в цьому випадку неможливо, так як для кожної рекламної компанії бюджет розраховується окремо.
Скільки потрібно витратити на рекламу в інтернеті?
Сума вкладів в рекламу може сильно відрізнятися.
Залежить обсяг інвестицій від наступних факторів:
Багатьом не подобається, що доводиться платити за кожен клік, адже його можуть зробити і просто так, а платити все одно доведеться. Тим не менш, правила не змінюються і всім доводиться співпрацювати на таких умовах.
Приклад вартості контекстної реклами
Для подання прикладу ми скористається рекламною мережею Яндекса і створимо підрахуємо приблизні витрати. Після реєстрації на Яндексі і створення нової рекламної компанії, нам пропонується вказати ключові слова (при їх введенні в пошуку, користувачі бачать вашу рекламу):
Щоб наочно показати, у скільки може обійтися реклама, ми вибрали конкурентну нішу будівництво та ввели кілька популярних запитів:
На зображенні ви можете бачити дані по кожному запиту. Для всіх слів встановлено розміщення блоку на першому місці. Зверніть увагу, вартість може сильно розрізнятися в залежності від розташування. По ключовому слову «Ремонт квартир ціни», різниця майже в 2 долари за кожен клік.
Прогноз CTR, це приблизний показник кліків по відношенню до числа показів. В останньому стовпці вказується сума, яку вам доведеться витратити на рекламу (в доларах, за місяць). В результаті у нас вийшло більше 3 млн. рублів, це величезні гроші, але ми ще не вказали регіон.
В якості регіону ми вибрали місто Новосибірськ і область, після чого таблиця змінилася:
Тепер загальний витрата становить 20 000 рублів, а це вже ближче до реальних цін. Крім того, можна подивитися вартість по кожному запиту і деякі з них видалити. Зверніть увагу, що підсумкова сума розраховується на місяць, тому загальна вартість залежить від часу проведення рекламної компанії.
У цьому прикладі ми наочно показали, як змінюється вартість контекстної реклами в одному з популярних сервісів. Ви можете скористатися калькулятором для розрахунку бюджету на цій сторінці, перевірте, у скільки вам обійдеться реклама бізнесу.