Якщо поставити запитання користувачам інтернету, «Який сайт приносить найбільше прибутку?», то без сумніву більшість назве світовий пошуковик Google.
Ця компанія відома всім і активно розвивається, причому відразу в декількох напрямках. Навіщо? Щоб збільшити свій прибуток у кілька разів.
Скільки заробляє Google? Відповідно до останнього звіту за третій квартал 2014 року, цій компанії вдалося заробити 16.52 млрд. доларів. У минулому році за той же квартал вони заробили на 20% менше, тому очевидно, що вкладаються праці були витрачені не даремно.
Доходи Google за 2014 рік
Пошукова система володіє значною відвідуваністю і величезною базою партнерів в Adsense. Реклама генерує понад 90% від загального прибутку світового пошуковика. Зараз вартість кліка в їх рекламному сервісі отже велика, але за останній квартал цей показник збільшився ще на 17% (в минулому році на 22%).
Чому зростає вартість кліка в Google Adwords? Пояснюється це високим рівнем конкуренції. Все більше людей починають використовувати інтернет для реклами та залучення клієнтів.
Відповідно, прибуток з рекламодавців допомагає компанії заробляти ще більше грошей.
Компанія Google заснована в США, але сьогодні вона отримує прибуток зі всього світу. За офіційними даними, від 16.52 млрд. доларів отриманих в третьому кварталі, 9.55 млрд. були отримані за межами сполучених штатів. Це вказує, що понад 50% від доходів вони отримують від зарубіжних користувачів.
Розвиваючи свою компанію і підвищуючи прибуток, природно, збільшуються і витрати. Якщо в минулому році 4.58 млрд., то в цьому році вони склали 6.1 млрд. доларів (33% від прибутку). Коли ці дані з’явилися в мережі, вартість акцій різко впала, але незабаром знову почала активно рости.
Нікого вже не дивує, що Google заробляє величезні гроші. Крім реклами, пошуковик активно користується і іншими варіантами отримання прибутку, платні додатки в Google Play, купівля пам’яті в хмарному сховищі Drive, з продажу Google Glass і так далі.
У відомого у всьому світі пошукача є достатньо джерел прибутку, але реклама є основою.