Snapchat — приклад успішного стартапу

Зміст

  • Що таке Снапчат (Snapchat)?
    • Чому Снапчат так популярний?

Нерідко доводиться чути від людей думку про те, що всі ідеї бізнесу вже реалізовані.


Спробуйте це сказати розробникам Twitter, Instargam, Перископа і нової соц. мережі Снапчат. Незважаючи на те, що вже були Однокласники, Вконтакте і Facebook, їм вдалося досягти величезної популярності.

Snapchat – приклад успішного стартапу, який стартував кілька років тому. Зараз це унікальний сервіс, куди можна відправляти фотографії і відеоролики.

Фішка в тому, що вони зберігаються не довше 10 секунд. У зарубіжному сегменті проект став успішним і популярним серед молоді, в Росії про нього поки не чули багато.

Що таке Снапчат (Snapchat)?

Інноваційна соціальна мережа, створена каліфорнійськими студентами. Над ідеєю сміялися всі, інвестори і звичайні користувачі, але коли чат оцінили в мільярд доларів, роти у всіх різко закрилися.

Минуло ще трохи часу і організатори стартапу отримали пропозицію від Facebook, продати проект за 3 млрд. доларів, але відмовилися від цього.

Щоб ви розуміли, наскільки це вигідну пропозицію, Instagram був куплений за 1 мільярд вічно зелених.

З назви чату вже зрозуміла його фішка. Слово Snap перекладається як миттєвий, а такими є знімки та відеозаписи, додані користувачами. Вони обмінюються медіа контентом, який живе всього кілька секунд.

У налаштуваннях публікації можна задати час від 1 до 10 секунд, але встановлюючи мінімальне значення, над передплатниками починається знущання, адже подивитися файл, мало хто встигає.

Чому Снапчат так популярний?

Ми вже говорили, що свіжа ідея – запорука успіху. Розробники унікальної соціальної мережі це довели. Популярність їх дітища тримається на трьох слонах:

  • Режим реального часу – знімки відправляються безпосередньо з мобільних пристроїв, минаючи запис в пам’ять. Це ідеальний спосіб поділитися останніми знімками або роликами. Ніяких старих повідомлень, все максимально наближене до реального спілкування. Виявляється, багатьом людям це подобається.
  • Свобода дій – можна відправляти будь-які знімки без обмежень і не переживати, що потім вони де-небудь засвітяться. Інформація видаляється швидко, тому ніхто не зможе розгледіти дрібні деталі або поділитися файлом зі своїми друзями. Це ж стосується повідомлень, історії немає, а значить, перечитати їх не вийде.
  • Вільна пам’ять на телефоні – для активних инстаграмеров і твіттерян стає справжньою проблемою, коли робиш тисячу знімків, а потім поступово їх публікуєш їх на своїх майданчиках. Тут проблема вирішена, дані відразу ж відправляються в мережу, тому не доводиться потім вибирати і видаляти їх зі свого пристрою.
  • Якщо б ви вперше почули про ідею створення такої соціальної мережі як Снапчат, як би ви на неї відреагували. Сервіс обміну повідомленнями з практично миттєвим видаленням інформації – абсурд, але ідея спрацювала, і тепер за її реалізацію надходять великі гроші.

    Хочете стати підприємцем, але немає свіжих думок? Подивіться, де взяти ідею для бізнесу в інтернеті.

    Успіх розвитку Snapchat наочний приклад для скептиків. До речі, в Росії сервісом поки мало хто користується, а це реальна можливість запустити аналог у вітчизняному інтернеті.

    Коли-то точно також з’явився сайт Вконтакте і, незважаючи на існування Facebook, він став самим популярним у багатьох країнах.