Спілкування на Wmmail

Чому більшість користувачів клікових спонсорів віддають перевагу проекту Wmmail? Плюсів у цього сервісу багато, але однією з головних причин є активне спілкування учасників.


Деякі користувачі заходять в систему виключно для того, щоб поспілкуватися в альтанці або задати питання в спеціальному для цього розділі.

Спілкування на Wmmail змушує тисячі користувачів кожен день заходити в систему. Адміністрація проекту враховує це і зараз для спілкування вже створено кілька розділів. Причому вони продовжують оновлюватися, що робить поштовик більш привабливим.

Розділи для спілкування на Wmmail

Всього в цій системі передбачено 6 розділів для спілкування між учасниками, давайте розглянемо їх більш детально:

  • Внутрішня пошта необхідна для особистого спілкування між учасниками. В цьому розділі кожен бажаючий може написати листа своєму рефереру, рефералу, адміністрації або будь-якому користувачеві. А коли рейтинг перевищує 50, відкривається додатковий інструмент «Шаблони». З його допомогою можна скласти пару шаблонів для нових рефералів.
  • Альтанка є самим відвідуваним розділом. Тільки тут, зайшовши в будь-який час доби ви будете спостерігати користувачів онлайн. Розділ призначений для вільного спілкування на будь-які теми. Нерідко тут флудят і обговорюють теми, які взагалі не відносяться до системи Wmmail.
  • Питання-відповідь це корисний розділ спілкування, в якому можна отримати корисні відповіді на питання. Головна відмінність від альтанки – це жорстка модерація. Якщо ви не хочете спостерігати даремні відповіді, то краще створюйте тему саме тут.
  • Ідеї для сайту – назва розділу говорить сама за себе. Коли користувач набирає 100 рейтингу, у нього з’являється можливість додавати ідеї. Флуд тут теж заборонений, а якщо ви вирішите щось запропонувати адміністрації, краще спочатку подивіться створені ідеї, можливо пропоноване вами покращення вже обговорювалося.
  • Фотки це розділ, у якому можна додавати різні фотографії і картинки, після чого обговорювати їх з іншими користувачами. З’явився розділ набагато пізніше за інших, але користуються ним все активніше, наприклад, для розміщення скріншотів.
  • Щоденник користувача – останній розділ для спілкування, де можна створювати різні записи. Щоденник є відкритим, тому додаючи в нього пости, їх бачать інші користувачі. Найчастіше щоденником користуються, щоб представити корисну інформацію рефералам, розповісти про конкурси, новини або створених завданнях.
  • Якщо ви новачок на Wmmail, то ваші можливості в розділах спілкування можуть бути обмеженими. Тому, радимо дізнатися про рейтинг на Wmmail і проявляти активність, щоб швидко отримати доступ до повного функціоналу системи.

    попередня статтяЗахист аккаунта на Wmmail
    наступна статтяДе в інтернеті вигідно купувати?