Зміст
- Як просувати сайт статтями?
- Пошук вмісту
- Вибір майданчика
Оптимізація і просування сайтів – складна діяльність, яка вимагає підходу з професійними знаннями. Серед безлічі видів просування, посилальне є найбільш ефективним, а якщо не просто купувати посилання, а встановлювати їх в унікальні і окремі статті, можна отримати набагато більше користі.
Статейное просування сайту використовується багатьма веб-майстрами і оптимізаторами, єдиний мінус – великі витрати. З іншого боку, зробивши серйозну роботу, можна розраховувати на вагомий результат.
Як просувати сайт статтями?
Пошукові системи намагаються усунути масову купівлю посилальної маси, тому відстежують природність посилань. Посилання, встановлені в нових статтях сайту, виглядають найбільш природно, тим більше, якщо вони грамотно вписані в текст, а стаття відповідної тематики.
Перший крок – починайте з складання семантичного ядра, виділивши кращі ключові слова, ви будете використовувати їх в якості анкорів.
Почитайте Як вийти на лідируючі позиції видачі? Там розповідається про сервіс Key-hunter, через який можна безкоштовно скласти невелике ядро, там ви знайдете інструкції по його отримання.
Пошук вмісту
Другий крок – це пошук унікального контенту, в який будуть встановлюватися посилання. Найкращий варіант, замовити написання тексту у копірайтерів. На біржах Etxt або Advego можна швидко знайти виконавців, створити завдання і отримати скільки завгодно якісних статей.
Крім цього, ви можете скористатися рерайтинг, а як його швидко робити, розповідається в статті Заробіток на рерайтинге. Є ще варіант розмноження статей, але він підходить тільки в тому випадку, якщо ви будете встановлювати статті на різних форумах і каталогах статей.
Вибір майданчика
Коли наберете досить статей з ідеально вписаними ключовими словами, можете приступати до пошуку майданчиків. На форумах і каталогах статей можна розміщувати скільки завгодно статей, це буде менш ефективно, але користь принесе.
При пошуку повноцінних сайтів для додавання статей, орієнтуйтеся на наступні фактори:
- донор повинен бути на пов’язану з вашим ресурсом тематику;
- бажано, щоб домен був другого рівня;
- чим вище рівень пузомерок (PR та ТІЦ) тим краще;
- сторінка з вашою статтею не повинна містити зайвих посилань;
- стежте, щоб донор був СДЛ;
- буде краще, якщо донор знаходиться в каталогах (ЯК і DMOZ);
- ваша стаття повинна додаватися в основні розділи (деякі вебмастера для проданих посилань створюють окремі категорії);
- в індексі повинні бути всі сторінки сайту.
Не зайвим буде і переконатися в тому, що ваша стаття з посиланнями потрапить в індекс, а також її не видалять через деякий час. Вірити вебмайстрам на слово не варто, краще скористатися спеціальними системами, в яких адміністрація контролює чесність.
Найкращий сервіс для статейного просування, це Miralinks, через нього ви знайдете величезну кількість сайтів донорів, а також отримаєте гарантії від адміністрації.
На закінчення, статті для просування використовуйте якісні, адже якщо вони вийдуть на високі позиції, то крім ваги пузомерок, ви отримаєте додатковий трафік. Додавайте в тексти різні теги, списки, ключові слова, розділіть текст на абзаци і так далі, все це допоможе вам отримати максимальну ефективність.