Створення успішного контекстного оголошення

З допомогою інтернету безліч підприємців шукають клієнтів, а в більшості випадків вони користуються контекстною рекламою.

Замовити її можна в різних сервісах, але ефективність такої реклами залежить не тільки від обраної рекламної мережі. У першу чергу успіх рекламної компанії залежить від того, наскільки якісно складено оголошення.

Правила успішного контекстного оголошення – це перелік факторів, що впливають на ефективність реклами. Враховуючи ці правила, ймовірність залучення великої кількості цільових клієнтів різко зростає, а не враховуючи, ви витрачаєте бюджет даремно. Як потрібно рекламуватися в контексті? Зараз ми розповімо.

Яке оголошення потрібно для контекстної реклами?

  • Інтереси клієнтів. Складаючи текст оголошення, в першу чергу необхідно думати про проблеми клієнтів. Ні один з користувачів інтернету не думає, купити у вас товар чи ні, він думає, чи варто витрачати гроші і вирішувати свою проблему або почекати з цим. Тому, у вашому рекламному блоці обов’язково повинно бути представлено пропозицію щодо вирішення якоїсь проблеми потенційного клієнта.
  • Усунення ризиків. Купуючи або замовляючи послуги через інтернет, багато людей переживають з різних причин. Деякі бояться, що це занадто дорого, деякі, що це обман, а деякі вважають товар не якісним. Ваше завдання – у пару слів усунути всі їхні сумніви. Наприклад, ви можете вказати будь-яку інформацію про послуги, щоб потенційним клієнтам взагалі не довелося переживати «Безкоштовно», «Перевірено на віруси» і так далі.
  • Виклик довіри. Ще один фактор, що впливає на сприйняття рекламного оголошення. Навчитися викликати довіру намагається кожен досвідчений рекламщик, але це не так просто. Вам необхідно змусити потенційного клієнта повірити, що ви «перевірений» партнер і вам можна довіряти. В цьому плані брендинг грає найважливішу роль, а якщо назва вашої компанії ще нікому невідомо, включайте в контекстне оголошення всім відомий бренд, пов’язаний з вашим бізнесом.
  • Заклик до дії. Жодне ефективне оголошення не обходиться без заклику до дії. Про це правилі відомо навіть початкуючим рекламником. Ваш заклик повинен бути чітким і стислим, потенційний клієнт повинен зрозуміти, що йому робити. Фразу із закликом можна виділити, але, ні за що не використовуйте великі літери, ЦЕ ДРАТУЄ БАГАТЬОХ ЛЮДЕЙ.
  • Тематика реклами. Що тут незрозумілого, потрібно вибирати тематику для реклами згідно з видом діяльності. Для контекстної реклами найчастіше використовується Adwords і РМЯ, а при створенні оголошення тут потрібно вибирати, за яким запитам будуть показуватися оголошення. Ви можете вибрати скільки завгодно ключових слів, але краще використовувати ті, на яких знижена конкуренція.
  • Провести таку рекламну компанію, яка приверне увагу сотень тисяч користувачів, може кожен, але для цього необхідно враховувати правила, представлені в цій статті.

    Якщо ви хочете отримати максимальний ефект від використання контекстних оголошень, робіть все правильно і постійно аналізуйте показники.

    попередня статтяКрауд маркетинг для просування сайту
    наступна статтяІнвестиції з Investfond