Стимулювання збуту в інтернеті

З допомогою інтернету багато підприємців підвищили попит на свої товари і послуги.


Роблять вони це різними способами, а завдяки максимальному охопленню аудиторії, вдається в максимально стислі терміни домогтися серйозних результатів. Ви теж займаєтеся продажем в мережі і хотіли б залучити покупців? Тоді ви зайшли за адресою.

Стимулювання збуту в інтернеті допомагає наростити базу клієнтів, розкрутити бренд, сформувати громадську думку, заявити про себе і так далі. Найголовніше заздалегідь визначити цільову аудиторію і просувати товари у певних регіонах, інакше сили і гроші будуть витрачатися даремно.

Методи стимулювання збуту

Щоб через інтернет постійно приходили клієнти, краще всього запустити власний сайт.

Навіть одна сторінка допоможе привертати увагу, а якщо встановити на неї форму зв’язку, перелік товарів і функціонал для оплати, можна вести продажу в мережі. Без серйозних знань тут не обійтися, хіба що звернувшись до професіонала.

Попит і стимулювання збуту можна налагодити іншими способами. Для читачів Workion ми виділили 3 кращих варіанти:

  • Реклама в інтернеті – сотні різних рекламних мереж пропонують ефективну рекламу в мережі. Її можна запустити у вигляді контекстних оголошень, банерів, тізерів і так далі. Банерна реклама від Wizard Banners допоможе вам представити рекламу про ваші товари на тисячах сайтів з відповідною тематикою.
  • Соціальні мережі – ними користується настільки велика аудиторія, що маркетологи вже давно використовують Вконтакте, Facebook, Twitter та їх аналоги, в якості джерела замовлень. Якісна реклама в соц. мережах допоможе привернути увагу, але основний плюс цих сайтів полягає не в цьому. З допомогою соціальних мереж, можна створювати нові тенденції, публікуючи відгуки про свої товари (замовляючи їх на Qcomment), створюючи вірусний контент, запускаючи конкурси та багато іншого.
  • Відеоролики – допомагають вирішити головну проблему, чому деякі люди ще відмовляються від покупок в мережі. Вони не можуть «помацати» товар, а з допомогою відео оглядів, набагато простіше зробити якісь висновки. На біржах фріланса ви можете знайти людей, які за певну плату або навіть за подарунки погодяться записати огляд вашого товару. Залишається тільки завантажити їх на YouTube і використовувати в якості промо-матеріалу.
  • Ще один непоганий спосіб стимуляції збуту – це запуск партнерської програми. Бажаючих заробляти в інтернеті настільки багато, що якщо ви запропонуєте відсоток з кожного продажу, знайдуться сотні людей, які будуть активно рекламувати ваші товари.

    Хочете приклад? Партнерська програма Skinon готова платити 35% з кожного продажу наклейки і чохла для мобільних пристроїв.

    Якщо ви хочете провести стимуляцію ринку збуту, тоді вам потрібно придумати щось оригінальне. Як варіант, можете замовити розміщення інформаційних прес-релізів про свої товари на Blogun (наприклад, розповівши, що вони змінили життя людей, ними користуються зірки і так далі).

    Організувати продажі через інтернет зараз не складно. Можна запускати навіть безкоштовні сайти і викладати на них докладну інформацію про товари. Людей не складно залучити через рекламні мережі, але щоб конверсія була високою і рівень продажів постійно зростав, доведеться добре попрацювати.

    попередня статтяБонуси казино 2015
    наступна статтяВиди знижок у сфері копірайтингу