Таргетована реклама Вконтакте

Зміст

  • Як працює таргетована реклама ВК?
    • Як таргетувати рекламу Вконтакте?

Трафік можна добувати різними способами, в тому числі і через соціальні мережі.


Найефективніша реклама на цих сайтах пропонується адміністрацією. Вона є у всіх популярних мережах. Вконтакті не є винятком, там люди використовують рекламу для арбітражу трафіку і залучення клієнтів.

Таргетована реклама Вконтакте показує непогані результати, але великий бюджет, витрачений на неї, ще не гарантує успіх.

Щоб домогтися максимальної віддачі, потрібна якісна налаштування таргетованої реклами Вконтакте, а розбирається в цьому далеко не кожен користувач.

Як працює таргетована реклама ВК?

Коли ви заходите у свій профіль, під основним меню з’являються невеликі рекламні блоки. Їх створюють рекламодавці, а ви зможете додати свою рекламу в цю область. Виглядає реклама так:

Це офіційна реклама Вконтакте, їй користуються багато людей. Жодних накруток тут не буває, є безліч налаштувань і купа інших плюсів.

Чому варто використовувати таку рекламу?

  • у цього сайту величезна відвідуваність;
  • легко відфільтрувати покази для цільової аудиторії;
  • можна знайти будь-яку цільову аудиторію;
  • реклама ненав’язлива;
  • вартість реклами порівняно не висока;
  • надається статистика.

Багатьох цікавить ціна таргетованої реклами Вконтакте. Вона виставляється автоматично, коли ви запускаєте нову компанію. Але її можна змінити, хоча в цьому випадку, покази та кліки можуть добуватися дуже довго. До речі, запустити нову компанію не становить праці.

Для цього потрібно вибрати в меню пункт «Реклама» і на вкладці «Націлювання», натиснути «Створити оголошення»:

За допомогою цього інструменту можна рекламувати різні типи майданчиків. На першому кроці вам буде потрібно вибрати, куди будуть переходити люди, натискають на рекламний блок:

Вибір не великий, але все необхідне є. На цій сторінці ви зможете задати деякі параметри – зовнішнє оформлення, фільтрація цільової аудиторії, вартості.

Серйозно поставтеся до цього, адже можна витратити кілька тисяч рублів і не привернути жодної людини.

Як таргетувати рекламу Вконтакте?

Зараз ми розповімо про те, які параметри доступні рекламодавцям в цій соціальній мережі, а також дамо корисні поради по їх настроюванні:

  • Оформлення – можна вибрати формат оголошення, але показники КЛІКІВ по них, при тестуванні практично не відрізняються. Природно, потрібно додавати помітний заголовок, чіпляють картинку і захоплюючий текст. Якщо є обмеження за віком ЦА, вказуйте це в останньому полі:
  • Налаштування цільової аудиторії – зручно, що тут можна вказати не тільки країни, регіони і міста, але і виключити деякі з них. Кожен грамотний підприємець або арбитражник знає свою основну ЦА, тому без праці заповнить демографічні дані (якщо ви не знаєте, просто подивіться їх у статистиці своєї групи):
  • Інші налаштування цільової аудиторії – ми розділили їх на дві частини, так як тут дуже багато параметрів. Щоб максимально ефективно виділяти ЦА, можна вказати інтереси, дані про освіту та роботи, а також додаткові параметри. Це допомагає виділити саме тих людей, які потрібні:
  • Налаштування ціни і розташування – для початку потрібно визначитися зі способом оплати. Краще платити за переходи, а ціну виставляти рівно в половину менше, ніж пропонується (хоча про це часто сперечаються). Рекламні майданчики краще використовувати тільки Вконтакті:
  • Вартість таретированой реклами Вконтакте є найскладнішим моментом. Важко визначитися, за що платити гроші, і яку суму встановлювати. З цього приводу написано чимало статей, але думки у всіх різні.

    Репости – відмінна реклама Вконтакте, яка стоїть на порядок дешевше.

    У таргетованої реклами Вконтакте є купа плюсів, до яких можна віднести і швидке розміщення оголошень. Але є і мінуси, це її висока вартість.

    Переходи навіть по 15 рублів – це дорого. Тому пробуйте встановлювати вартість нижча і експериментувати, досвід роботи з цим інструментом є ключовим моментом.