Зміст
- Як працює таргетована реклама ВК?
- Як таргетувати рекламу Вконтакте?
Трафік можна добувати різними способами, в тому числі і через соціальні мережі.
Найефективніша реклама на цих сайтах пропонується адміністрацією. Вона є у всіх популярних мережах. Вконтакті не є винятком, там люди використовують рекламу для арбітражу трафіку і залучення клієнтів.
Таргетована реклама Вконтакте показує непогані результати, але великий бюджет, витрачений на неї, ще не гарантує успіх.
Щоб домогтися максимальної віддачі, потрібна якісна налаштування таргетованої реклами Вконтакте, а розбирається в цьому далеко не кожен користувач.
Як працює таргетована реклама ВК?
Коли ви заходите у свій профіль, під основним меню з’являються невеликі рекламні блоки. Їх створюють рекламодавці, а ви зможете додати свою рекламу в цю область. Виглядає реклама так:
Це офіційна реклама Вконтакте, їй користуються багато людей. Жодних накруток тут не буває, є безліч налаштувань і купа інших плюсів.
Чому варто використовувати таку рекламу?
- у цього сайту величезна відвідуваність;
- легко відфільтрувати покази для цільової аудиторії;
- можна знайти будь-яку цільову аудиторію;
- реклама ненав’язлива;
- вартість реклами порівняно не висока;
- надається статистика.
Багатьох цікавить ціна таргетованої реклами Вконтакте. Вона виставляється автоматично, коли ви запускаєте нову компанію. Але її можна змінити, хоча в цьому випадку, покази та кліки можуть добуватися дуже довго. До речі, запустити нову компанію не становить праці.
Для цього потрібно вибрати в меню пункт «Реклама» і на вкладці «Націлювання», натиснути «Створити оголошення»:
За допомогою цього інструменту можна рекламувати різні типи майданчиків. На першому кроці вам буде потрібно вибрати, куди будуть переходити люди, натискають на рекламний блок:
Вибір не великий, але все необхідне є. На цій сторінці ви зможете задати деякі параметри – зовнішнє оформлення, фільтрація цільової аудиторії, вартості.
Серйозно поставтеся до цього, адже можна витратити кілька тисяч рублів і не привернути жодної людини.
Як таргетувати рекламу Вконтакте?
Зараз ми розповімо про те, які параметри доступні рекламодавцям в цій соціальній мережі, а також дамо корисні поради по їх настроюванні:
Вартість таретированой реклами Вконтакте є найскладнішим моментом. Важко визначитися, за що платити гроші, і яку суму встановлювати. З цього приводу написано чимало статей, але думки у всіх різні.
Репости – відмінна реклама Вконтакте, яка стоїть на порядок дешевше.
У таргетованої реклами Вконтакте є купа плюсів, до яких можна віднести і швидке розміщення оголошень. Але є і мінуси, це її висока вартість.
Переходи навіть по 15 рублів – це дорого. Тому пробуйте встановлювати вартість нижча і експериментувати, досвід роботи з цим інструментом є ключовим моментом.