Текст головної сторінки

Зміст

  • Який контент зробити на головну сторінку?
    • Оптимізація головної сторінки
    • Помилки при створенні тексту для головної сторінки сайту
      • Структура тексту для головної сторінки

Розробка кожного сайту починається з встановлення мети. Якщо ваша мета – створити ресурс для заробітку грошей, то потрібно відразу ж виправити це.


Створюються сайти з метою заробітку, найчастіше зазнають невдачі, тому вам потрібно шукати іншу мету. Наприклад, залучити якомога більше людей бажають заробити, мандрівників, музикантів і так далі.

Виходячи з цієї інформації ви зможете придумувати текст для головної сторінки. Як правило, розробляти такий текст досить складно, тому більшість вебмайстрів звертаються до досвідчених копірайтерам.

Якщо ви хочете самостійно написати хороший текст для кореневої сторінки вашого ресурсу, то ми допоможемо вам це зробити.

Який контент зробити на головну сторінку?

Існує величезна кількість моделей, за якими створюються тексти, в цій статті ми розглянемо одну з найбільш ефективних.

Починати потрібно з привітання та представлення свого ресурсу. Відвідувач повинен відразу зрозуміти, про що ваш сайт.

Після цього потрібно привернути увагу читача до тексту. Добитися цього можна за рахунок використання чіпляючих заголовків і спеціальних слів.

Наприклад, ви створюєте сайт про інтернет-заробіток, тоді почати текст головної сторінки можна зі слів «Вам набридло жити у злиднях», не зайвим буде додати до початку тексту слова типу «Безкоштовно», як показує практика, вони теж ефективно привертають увагу.

Наступний крок – це розвиток інтересу читача. У процесі читання він повинен забути про все, що відбувається навколо і повністю зануритися у вивчення матеріалу.

Для цього вам буде потрібно представити найбільш корисну для нього інформацію і по можливості супроводжувати ці дані фактами і доказами. Якщо вдасться зачепити читача на цьому кроці, вважайте що постійного відвідувача, ви вже дістали.

Обов’язково в тексті головної сторінки повинні бути встановлені посилання на найважливіші статті вашого ресурсу. В такому випадку, щоб перейти до вивчення іншої інформації сайту, навіть не потрібно використовувати меню, достатньо перейти по посиланню.

Чим менше дій потрібно виконати, тим більше людей вам вдасться залучити до читання інших статей вашого сайту.

Оптимізація головної сторінки

Не забувайте і про оптимізацію. Головна сторінка сайту повинна бути якісно оптимізована. Використовуйте ключові слова, додавайте перерахування, додавайте заголовки, встановлюйте картинки і відео, додавайте внутрішні посилання і так далі.

Не уявляєте, як написати текст для головної сторінки сайту? Зверніться до професіоналів з біржі Advego.

Дуже важливо при оптимізації тексту не забути, що в першу чергу він створюється для людей, тому його має бути зручно читати. Форматуйте матеріал, розділіть його на абзаци, додайте зображення, підзаголовки, списки і багато іншого. Головна сторінка повинна виглядати красиво.

Оптимізація передбачає виконання багатьох дій. Важливо, щоб ресурс відображався якісно в будь-яких браузерах, при будь-яких розширень і швидко вантажився (як збільшити швидкість завантаження сайту).

Біля головної сторінки найбільше шансів вийти на перше місце у видачі по високочастотним запитам, враховуйте це.

У статті, як оптимізувати пост блогу є кілька корисних правил, вони також знадобляться, щоб створювати кращі тексти на головну сторінку.

Як ви думаєте, яку сторінку вашого сайту найчастіше будуть переглядати (переглядають) відвідувачі? Звичайно ж, це головна сторінка. Постарайтеся зробити її такою, щоб жоден відвідувач не закрив вкладку, посилаючись на відсутність інтересу.

Помилки при створенні тексту для головної сторінки сайту

Навіть копірайтери іноді допускають помилки, причини бувають різні. Без досвіду і певних знань практично неможливо написати текст головної сторінки.

Щоб не наробити помилок, розберіть кожну з них:

  • Вітання – воно спостерігається майже на всіх сайтах. Ласкаво просимо або вітаємо вас дратує багатьох користувачів. Деякі додають привітання ще і в кожну статтю, зазвичай це робиться для підвищення обсягу тексту. Ніякої значущості немає, видаляйте ці слова.
  • Справжні професіонали – в принципі не буває справжніх професіоналів. Якщо ви хочете щось запропонувати і зацікавити людей, не варто розповідати про кваліфікації, краще посилатися на результати. Якщо це ваші результати, то покажіть, чого досягли.
  • Емоції компанії – нерідко текст на головній сторінці містить фрази на кшталт цієї «Ми з радістю вам допоможемо». Враження після побачених слів складається двояке. Зрозуміло, що хочеться проявити турботу і показати зацікавленість в якісно виконану роботу, але краще залишатися солідним в очах клієнтів.
  • Висока якість – компанія пропонує свої послуги, само собою вони повинні бути якісними. Не змушуйте людей кілька разів читати, наскільки індивідуальний у вас підхід. Краще зберіть інші переваги, що відрізняють вас від конкурентів (запитуйте дані у замовників).
  • Видаляйте «Можете» – як правило, на головній сторінці розміщується текст, що продає, тому в ньому не повинно бути слова «можете» (можете купити сьогодні). Воно дає право вибору, можете купити, а можете і не купити. Пишіть чітко, замовте зараз, купити, зателефонувати менеджеру.
  • Єдині і унікальні – на який сайт не зайди, а там пропонуються унікальні товари, вони єдині в своїй ніші і так далі. Ці слова перетворилися в штамп, також дратівливий багатьох людей. Пам’ятайте, вони шукають не унікальне і нове, а якісне та вигідну пропозицію.
  • Переспам ключами – його не можна допускати, а багато хто цим нехтує. Вважаючи головну сторінку основним джерелом трафіку, намагаються запхати по 5 прямих входжень на пару пропозицій. Забудьте про такий підхід, він залишився в далекому минулому, а якщо не знаєте, яку концентрацію ключів ставити, краще звернутися до професіоналів.
  • Якщо вам потрібен приклад тексту для головної сторінки, зайдіть на Workion. Такий формат вам не підходить? Відвідайте кілька сайтів конкурентів, виділяйте всі найпривабливіше і на основі цього, створюйте свою ідеальну сторінку.

    Структура тексту для головної сторінки

    Професіонали не завжди погоджуються писати текст головної сторінки, так як це велика відповідальність. Якщо скласти його не грамотно, праця оптимізаторів, програмістів та інших професіоналів піде нанівець.

    Щоб не допустити цього, використовуйте простий план:

  • Ефективний заголовок:
    • основна перевага;
    • захоплення уваги відвідувача.
  • Вступна частина:
    • суть пропозиції;
    • кого зацікавить пропозиція;
    • причина, по якій потрібно звернутися саме до вас.
  • Основна частина:
    • придумуємо текст саме для цільової аудиторії;
    • викликаємо інтерес до сайту, а не до певного товару;
    • демонструємо переваги для клієнтів;
    • представляємо унікальну і цікаву інформацію;
    • прибираємо з тексту стандартні фрази та заїжджені вираження;
    • встановлюємо нормальну концентрацію ключових слів.
  • Висновок:
    • що потрібно зробити клієнту (заклик до дії);
    • причина, по якій він повинен це зробити;
    • що буде, якщо він не скористається пропозицією.

    Пам’ятайте, що при написанні тексту для головної сторінки сайту, необхідно обов’язково включати прямі входження ключових слів, а також додавати їх в підзаголовки (позначені тегами h1, h2, h3 і т. д.).

    Кожному власнику сайту потрібно розбиратися в просуванні. Розберіть інші помилки в SEO, адже якісна головна сторінка, це далеко не єдиний важливий фактор.

    Нерідко зустрічаються люди, які намагаються заощадити і навіть не докладають серйозних зусиль, щоб виконати роботу якісно.

    На головній сторінці текст повинен бути найкращим, без помилок, безграмотних виразів і води. Витратьте на його розробку максимум часу, цей момент важливий.