Текст, що продає ефективна реклама

Зміст

  • Як писати тексти, що продають?
    • Тексти, що продають приклади
    • Як написати текст, що продає, популярні моделі

Новачки впевнені, що в інтернеті набагато простіше знайти покупця і можна продати навіть цегла за сотню доларів.


Насправді, зараз аудиторія користувачів мережі підкована і в ній немає дурнів. Щоб ефективно займатися продажами, необхідно навчитися писати тексти, що продають.

Текст, що продає ефективна реклама, якою користується кожен підприємець. Ось тільки не всі автори добре розбираються в тонкощах створення такого контенту.

Щоб підвищити інтерес до инфопродукту або будь-якого іншого товару, потрібно бути грамотним копірайтером або хоча б скористатися готовими моделями.

Як писати тексти, що продають?

Взагалі, продають тексти створюються не тільки для продажу чого-небудь. Їх пишуть, щоб мотивувати читача виконати яку-небудь дію. Тому, знання знадобляться вам для залучення рефералів, розкручування веб-сайтів, реклами послуг і так далі.

Не забувайте, що є ще сторителлинг для написання цікавих статей, його також використовують досвідчені маркетологи.

Щоб написати статтю, яка змусить читача виконати необхідну дію, враховуйте ці складові:

  • Якісний заголовок – кричуще, яскраве, помітне назва приверне максимум уваги і буквально змусить відвідувача прочитати весь текст. Дізнайтеся, в чому секрет успішних виділяйте заголовків і на його вигадування достатньо часу.
  • Зачіпаємо за живе – використовуйте фрази типу «набридло задихатися, піднімаючись на 3 поверх» або «скільки можна терпіти знущання начальства», щоб викликати в людини емоції і бажання виправити ситуацію.
  • Приклад з життя – ефективні, для підвищення довіри. Як правило, для цього додаються відгуки задоволених клієнтів. Вони розповідають, що саме змінилося в житті, після використання пропозиції.
  • Перерахування плюсів – список повинен бути великим і продуманим. Бажано включати в нього всі причини, за якими клієнт повинен звернутися саме до вас. Перераховуйте переваги серед конкурентів.
  • Відповіді на питання – вибирайте самі популярні запитання потенційних клієнтів. Наприклад, «Це не шкідливо?», «Які є гарантії» або «Реально це вигідно?». Розвійте сумніви покупців.
  • Якісне оформлення – грає найважливішу роль. Якщо все зроблено красиво, яскраво і привабливо, ймовірність того, що людина зацікавиться матеріалом в рази вище. Обов’язково використовуйте картинки.
  • Ціна – вона обов’язково повинна бути вказана в тексті, що продає. Буде набагато ефективніше, якщо ви ще напишіть про знижку або додасте зачеркнутую високу ціну, вказавши поруч знижені розцінки.
  • Заклик до дії – ним повинен закінчуватися продає текст. Опишіть конкретні дії, виконати необхідні клієнту. Купи, скачай, замов послугу і так далі. Не зайвим буде зробити пропозицію обмеженим по часу.
  • В продають текстах акцент має бути поставлений не на опис товару або дія, якого ви чекаєте від клієнтів. Необхідно постаратися викликати у читачів емоції, а також розвинути бажання скористатися пропозицією.

    Тексти, що продають приклади

    Новачкові важко визначитися, з чого почати статтю, про що саме розповідати, що додавати і як оформляти такий матеріал.

    Досвід тут відіграє найважливішу роль, тому підприємці експериментують або замовляють послуги професіоналів.

    Ви теж можете зробити замовлення на Advego, щоб грамотні копірайтери зробили ідеальний текст, що продає. Не хочеться платити і хотілося б навчитися писати такі тексти самому? Тоді ось вам невеликий приклад:

    Ваш кіт постійно дере меблі, спить в ногах і змішалась, ви хотіли б купити йому будиночок?

    Саме час придбати котячий будинок House Delux, в якому ваш домашній вихованець буде почувати себе комфортно.

    Вироблений товар з екологічно чистих матеріалів, а його оббивка буде залучати тварина для заточування кігтів. Зроблена вона з високоміцних матеріалів, щоб швидко не втратити зовнішній вигляд.

    Всередині котячий будиночок обшитий теплими матеріалами і має кілька входів і виходів. Вашому вихованцеві точно сподобається таке житло, де він зможе ховатися від пилососа або фена.

    Чому наші будинки для кішок кращі?

    • вони виконані з найкращих матеріалів;
    • їх розробкою займаються професіонали;
    • матеріали довго прослужать;
    • ми роздаємо подарунки.

    У доповнення до купівлі House Delux ми відправимо приємний подарунок вам і вашій тварині. Ви отримуєте альбом для фотографій, а ваш вихованець зможе насолодитися кормом преміум класу абсолютно безкоштовно.

    До грудня ми проводимо акцію, тому ви отримаєте котячу нерухомість за зниженою ціною. Дзвоніть і замовляйте прямо зараз, ми доставимо товар до вашої двері вже завтра.

    Це простий приклад, що підходить для постового або прес-релізу. Якщо ж ви створюєте ефективну сторінку, доведеться скласти текст щонайменше на 5000 символів. Що в ньому потрібно вказати ми вже розповіли, з прикладом ви ознайомилися, тому можете приступати до роботи.

    Як написати текст, що продає, популярні моделі

    Щоб було простіше складати продають статті, маркетологи користуються різними моделями. Придумано їх багато, ми вибрали самі 3 ефективніше, на думку професіоналів:

  • ОДП (оффер, дедлайн, заклик до дії). Приклад, наведений вище, створений саме з цієї моделі. Вона призначена для невеликих текстів, у яких спочатку йде опис пропозиції, використовується обмеження по часу (дедлайн) та у висновку додається заклик до дії.
  • AIDA (привернення уваги, виклик інтересу, обмеження часу, заклик до дії). Найпопулярніша модель продає тексту, используемся закордоном.

    Першим ділом потрібно привернути увагу потенційного клієнта, для чого придумується ефективний заголовок. Потім потрібно підвищити інтерес, перераховуючи позитивні сторони. Дедлайн тут теж використовується, після чого по класиці йде заклик до дії.

  • ЦЭВД (мета, емоції, візуалізація, дія). На початку продає статті, створеної за цієї моделі повинна бути мета, наприклад, «Дізнайтеся, як заробити 1000$ на партнерських програмах».

    Це приверне увагу і у читача відразу з’явиться конкретна мета. Потім потрібно гарно розписати всі переваги, розповісти, як добре буде жити, після досягнення мети або наскільки легше буде виконувати різні дії.

    Щоб в голові потенційного клієнта намалювалася картина, додавайте фото товару або зображення, які пов’язані з послугами (інфографіка підходить ідеально). У висновку обов’язково заклик до дії.

  • Якщо ви вже займаєтеся бізнесом в інтернеті або хочете продавати партнерські товари, спробуйте створити кілька одностраничников і додати на них продають тексти, створені за різними моделями. Потім порівняйте статистику, щоб вирішити, яка з них краще.

    Дізнайтеся, з чого починається ефективна реклама для швидкого збільшення продажів.

    Стати грамотним маркетологом, використовувати копірайтинг, писати тексти, що продають і підвищувати продажу може кожен. Не важливо, чим саме ви займаєтеся і для чого шукайте клієнтів, користуйтеся інформацією з цієї статті, щоб змушувати людей робити те, що вам потрібно.