Тестимониал — ефективний прийом в маркетингу

Зміст

  • Як працює тестимониал?
    • Де застосовується тестимониал?

Потужні рекламні компанії проводяться лише фахівцями. Наскільки сильно не хотілося б вам привернути увагу потенційних клієнтів, нічого не вийде, якщо не навчитися маркетингу.


Інтернет допомагає займатися самоосвітою, вивчайте різні хитрощі рекламників, щоб застосувати їх на практиці.

Тестимониал – ефективний прийом в маркетингу, заснований на представленні позитивної думки інших людей. Термін прийшов до нас з англійської мови, утворений від слова «Свідоцтво».

Простіше кажучи, збирається думку задоволених клієнтів і представляється потенційним покупцям.

Як працює тестимониал?

Працює тестимониал, як показання свідків у суді. Щоб докопатися до істини, опитують всіх, хто був присутній на місці злочину.

В нашому випадку, опитуються клієнти, які встигли скористатися пропозицією. Напевно і ви більше довіряєте такої інформації, ніж рекламним текстам.

Перед тим як замовити послуги або купити товар, всі ми читаємо відгуки. Складно довірити того, хто пропонує щось в мережі. Товар не можна помацати і віч-на-віч поспілкуватися з реальною людиною. А якщо відгуки позитивні, довіра підвищується.

Найчастіше тестимониал представляється в 3х форматах:

  • Рекомендація професіонала думку експерта в якійсь області можна довіряти, так думають багато людей. Наприклад, при продажу яких-небудь кремів, відгук від дерматолога точно зіграє на руку продавцю.
  • Рекомендація клієнта – звичайної людини, який зважився скористатися пропозицією і не пошкодував. Найголовніше, щоб у таких відгуках були представлені проблеми, які вирішені товаром або послугою.
  • Рекомендація зірки – популярність відомого людини допомагає привернути увагу клієнтів. У всіх зірок є шанувальники, а якщо їх кумир щось радить, цим точно потрібно користуватися. Головне підібрати зірку так, щоб її прихильники були цільовою аудиторією.
  • Тільки почали займатися бізнесом в мережі і поки немає задоволених клієнтів (грошей на зірку)? Накрутіть відгуки для розкрутки сайту. Коштують вони не дорого, а тисячі людей готові прийти вам на допомогу. До речі, можете замовити потрібні тексти, нібито від професіоналів, вони будуть ефективніше.

    Де застосовується тестимониал?

    Очевидно, цей метод використовується в рекламі. Власники бізнесу в інтернеті можуть взяти тестимониал на озброєння практично для всіх видів рекламування та підвищення лояльності клієнтів.

    Копірайтери також використовують його при складанні продають статей і текстів для:

    • Email розсилок;
    • прес-релізів;
    • PR статей;
    • комерційних пропозицій;
    • інтерв’ю;
    • описи компаній.

    Практично скрізь варто використовувати цей хитрий прийом. Прорекламувати продукцію в мережі з допомогою тестимониала вдається з максимальною користю. Довіра клієнтів підвищується, а це впливає на їх рішення при покупці.

    Використовуйте інші 10 найкращих маркетингових прийомів, проводите найпотужніші рекламні компанії.

    Думку експертів і звичайних людей довіряють, а якщо потрібно щось прорекламувати, то відгуки можна скласти своїми руками. Головне використовувати різні стилі і описувати різні переваги, щоб ніхто не здогадався, що тексти складені одним автором.

    попередня стаття5 головних факторів дизайну блогу
    наступна статтяНебезпека покупки посилань, штрафні санкції від Google