Зміст
- Як працює тестимониал?
- Де застосовується тестимониал?
Потужні рекламні компанії проводяться лише фахівцями. Наскільки сильно не хотілося б вам привернути увагу потенційних клієнтів, нічого не вийде, якщо не навчитися маркетингу.
Інтернет допомагає займатися самоосвітою, вивчайте різні хитрощі рекламників, щоб застосувати їх на практиці.
Тестимониал – ефективний прийом в маркетингу, заснований на представленні позитивної думки інших людей. Термін прийшов до нас з англійської мови, утворений від слова «Свідоцтво».
Простіше кажучи, збирається думку задоволених клієнтів і представляється потенційним покупцям.
Як працює тестимониал?
Працює тестимониал, як показання свідків у суді. Щоб докопатися до істини, опитують всіх, хто був присутній на місці злочину.
В нашому випадку, опитуються клієнти, які встигли скористатися пропозицією. Напевно і ви більше довіряєте такої інформації, ніж рекламним текстам.
Перед тим як замовити послуги або купити товар, всі ми читаємо відгуки. Складно довірити того, хто пропонує щось в мережі. Товар не можна помацати і віч-на-віч поспілкуватися з реальною людиною. А якщо відгуки позитивні, довіра підвищується.
Найчастіше тестимониал представляється в 3х форматах:
Тільки почали займатися бізнесом в мережі і поки немає задоволених клієнтів (грошей на зірку)? Накрутіть відгуки для розкрутки сайту. Коштують вони не дорого, а тисячі людей готові прийти вам на допомогу. До речі, можете замовити потрібні тексти, нібито від професіоналів, вони будуть ефективніше.
Де застосовується тестимониал?
Очевидно, цей метод використовується в рекламі. Власники бізнесу в інтернеті можуть взяти тестимониал на озброєння практично для всіх видів рекламування та підвищення лояльності клієнтів.
Копірайтери також використовують його при складанні продають статей і текстів для:
- Email розсилок;
- прес-релізів;
- PR статей;
- комерційних пропозицій;
- інтерв’ю;
- описи компаній.
Практично скрізь варто використовувати цей хитрий прийом. Прорекламувати продукцію в мережі з допомогою тестимониала вдається з максимальною користю. Довіра клієнтів підвищується, а це впливає на їх рішення при покупці.
Використовуйте інші 10 найкращих маркетингових прийомів, проводите найпотужніші рекламні компанії.
Думку експертів і звичайних людей довіряють, а якщо потрібно щось прорекламувати, то відгуки можна скласти своїми руками. Головне використовувати різні стилі і описувати різні переваги, щоб ніхто не здогадався, що тексти складені одним автором.