Торгівля посилання в Sape без АГС

Продаж тимчасових посилань через систему Sape є гарним видом заробітку, який можна використовувати з будь-якими майданчиками.

Величезна кількість вебмайстрів вже працюють з такими посиланнями, але деякі впевнені, що це прямий шлях сайту під фільтри пошукових систем.

Торгівля посилання в Sape без АГС – це реально, потрібно лише засвоїти кілька простих правил. Сама по собі продаж посилань не є грубим порушенням, адже безліч великих проектів монетизуються через посилання, але не потрапляють під фільтри. Як їм це вдається? Розглянемо найбільш важливі моменти.

Як не отримати бан пошукових систем за продаж посилань?

  • Якість контенту. Один з найважливіших показників, на який варто звернути увагу. Пошукові системи обов’язково оцінять якість вмісту сайту, а крім цього сама система Sape не бере ресурси з генерованим контентом. Сюди ж можна додати, що чим краще будуть матеріали на вашому сайті, тим краще буде поведінковий фактор, а це ідеальний захист від АГС.
  • Обсяг статей. Під фільтри потрапляють навіть ті сайти, на яких є унікальний контент і не продаються посилання. Однією з причин цього – занадто короткі пости. При додаванні нових статей на сайт, подбайте про те, щоб їх обсяг перевищував хоча б 2000 символів, в іншому випадку сайт може потрапити під фільтри.
  • Зовнішні посилання. Тут все просто, чим менше зовнішніх посилань на сайті, тим краще. В ідеалі, монетизувати через Сапу найкраще майданчики, які раніше не використовувалися для цих цілей. Пам’ятайте, що після реєстрації в Sape зовнішня посилальна маса різко збільшиться, тому всі посилання, встановлені до цього, краще прибрати або закрити.
  • Старт роботи. Не можна просто створити сайт, додати до нього кілька статей і відразу ж почати заробляти. Доведеться почекати, хоча б півроку-рік, щоб всі сторінки були проіндексовані і сайт отримав хоч який-то траст. Також за цей час радимо наростити ТІЦ і PR сайту, щоб посилання приносили більше доходу.
  • Кількість проданих посилань. Жадібність згубила багатьох вебмайстрів, які не звертаючи уваги на всі попередження пошукових систем, додавали величезна кількість зовнішніх посилань. Ідеальний обсяг посилань – це не більше 2х на одній сторінці. Заробляючи на Sape краще робити упор на якість, пропонуючи ціну вище, але продаючи менше посилань (покупці це теж оцінять).
  • Розташування посилань. Більшість вебмайстрів ховають продані посилання в окремих блоках сайту, але це не правильно. Так, ви отримуєте невеликі гроші за додані посилання, але краще зробити їх контекстними. Вписуючи посилання в текст, ви підвищуєте їх природність, а це найкращий спосіб заховати їх від пошукових систем.
  • Скільки посилань продати. Щоб визначити відповідне кількість загальних проданих посилань, необхідно відштовхуватися від кількості сторінок на сайті. Частіше всього посилання додаються на всі сторінки, але краще цього не робити, залишаючи хоча б невелику частину контенту без посилань. Наприклад, з сайту на якому 250 сторінок, встановити 200 (або менше) посилань.
  • Заробляти на Сапі і не піти під фільтри можна, причому зробити це зовсім не складно. Завдяки цим рекомендаціям, ви можете підвищити свої шанси не піти під АГС, тим не менш, 100% гарантії дати неможливо, адже пошукові системи борються з продажними посиланнями і часто карають за це вебмайстрів.

    попередня статтяІнвестиції в Суперкопилка — огляд та плани на майбутнє
    наступна статтяЯк підвищити інтерес до инфопродукту?