Тренди розвитку інтернету

Ні в кого вже не виникає сумнівів, що глобальна мережа розширюється.


До інтернету продовжують підключатися нові користувачі, в деяких країнах починається більш активне впровадження сучасних технологій, але якщо розглядати в загальних рисах, то разом із зростанням числа користувачів, спостерігається зниження відсотка їх збільшення.

Тренди розвитку інтернету були представлені в аналізі компанії Kleiner Perkins Caufield & Byers Мері Мікерена.

Вони провели власне дослідження і опублікували звіт на 213 сторінок. У ньому представлено багато цікавих моментів, а ми вирішили взяти з нього найцікавіші дані.

Розвиток інтернету на графіках

Найцікавіше, це зниження відсотка приросту нових користувачів. Дані загальні, є брати країни окремо, то вони сильно різняться. Приміром, останнім часом активно розвивається мережа в Індії, Індонезії, Нігерії, а ось в Японії показники дуже низькі.

Конкуренція в мережі швидко зростає, ціни на зберігання інформації та інші послуги знижуються, але це не всі тенденції:

  • За останні роки аудиторія користувачів інтернету подвоїлася. Якщо в 2008 році вона становила 1.5 млрд. чоловік, то в 2015 вже перевищила 3 млрд. Але є і зворотна тенденція. У 2008 році приріст нових користувачів становив 15%, а в 2015 знизився до 9%:
  • Окремої розмови потребує статистика щодо розвитку інтернету в Індії. У цій країні спостерігається стабільне зростання числа користувачів і відсоток їх приросту. Незначний спад спостерігався з 2013 по 2014 рік, але в 2015 році він знову піднявся до 40%, в 2016 році тренд зберіг напрям:
  • У піднебесній кількість нових користувачів за останні роки теж збільшувалася, але графік приросту щорічно падає. Китайські користувачі набагато раніше відкрили для себе сучасні технології. Якщо в Індії на 2008 рік припадало менше 50 млн. користувачів, у Китаї їх було вже 250 мільйонів:
  • Очевидні зміни в плані статистики інтернету торкнулися мобільних пристроїв. Всі знають, що зараз обсяг мобільного трафіку зашкалює. У звіті представили дані від 2007 по 2016 рік. Зміни відбулися серйозні, а з допомогою графіка ще й можна дізнатися, наскільки велика різниця між обсягом користувачів IOS і Android:
  • Реклама в інтернеті є головним джерелом електронних грошей. Її приріст впевнено збільшується на загальних показниках, але в окремих країнах він різний. Краще всього подивитися на динаміку в США. Збільшення обсягів витрачених грошей на рекламу там сповільнювався з 2011 по 2014 рік, але з 2015 впевнено поповз вгору:
  • У 2016 році спостерігається підвищення позицій практично по всіх напрямках. Інтернет продовжує набирати популярність, хоча і не такими серйозними темпами, як це спостерігалося раніше.

    Зараз частка користувачів інтернету впевнено наближається до 50%, тобто майже половина всього населення нашої планети використовує глобальну мережу.

    Якщо вас цікавлять дані статистики по інтернету, то почитайте статтю про те, скільки в інтернеті людей.

    Такі дослідження допомагають отримати загальне уявлення про те, наскільки масштабно поширюється інтернет. Як бачите, по багатьом показникам раніше спостерігалися спади, але зараз знову всі графіки підвищуються, тому інтернет є одним з головних трендів у світі.

    попередня статтяРеклама в інтернеті — її види та переваги
    наступна статтяЯк підібрати ключові слова?