У чому помиляються блогери новачки?

Щодня в мережі з’являються нові блоги, лише немногая частина з яких отримують гідний розвиток.

Пов’язано це, в першу чергу, з неправильними діями їх розробників. Створення блогів вважається легкою справою, але новачки недооцінюють цей процес, а також помилково вважають, що запуск майданчики – це завершальний крок до успіху.

Домогтися успіху в сфері блогінгу не так просто, доведеться довго і наполегливо працювати, а також засвоїти масу тонкощів, щоб не залишати недоліків. У чому помиляються блогери новачки? Є кілька найпопулярніших факторів, про які найчастіше забувають блогери тільки відкрили свої проекти.

5 помилок початківців блогерів

  • Мета створення сайту. Розробка будь-якого проекту починається з встановлення мети, а блоги найчастіше створюються з метою заробітку. Це не коректна мета, так як доходи з проекту почнуть надходити не відразу, а мотивувати себе буде просто нічим.

    Щоб майданчик стала прибутковою, потрібно довго розвивати і наповнювати, а якщо є особистий інтерес в цьому, то мотивацію шукати не доведеться. Виходячи з цього, мета кожного блогера повинна бути – створення якісного ресурсу та його розкрутка.

  • Тематика сайту. Наступний важливий момент, в якому помиляються багато новачків – це підбір теми свого проекту. Прочитавши кілька статей з финстрипами доходів, у новачків з’являється бажання повторити схему виділення прибутку і тому вони розробляють сайти одноманітною тематики.

    Це груба помилка, тому що конкуренція в широких нішах серйозна і без певних знань розвивати сайт буде складно. Крім цього, якщо немає знань з обраної тематики, але немає можливості складати якісні статті для свого сайту.

  • Контент для сайту. Де тільки не беруть новачки статті для свого проекту – купують на біржах, займаються рерайтинг і навіть використовують сінонімайзери. Так, в деяких випадках цими способами вдається отримати хороший матеріал, але було б набагато більше користі від якісного копірайтингу.

    Пошукові системи враховують актуальність тексту, а користувачі розглядають «свіжість» ідей публікацій. Необхідно дбати і про добір оригінальних ідей, і про високу унікальності контенту.

  • Періодичність публікацій. Здавалося б, що може бути простіше, ніж створити блог, купити кілька десятків статей і пасивно отримувати прибуток. Але щоб проект набирав популярність, і його відвідуваність продовжувала збільшуватися, необхідно постійно додавати нові матеріали.

    Скільки статей потрібно додавати? Максимального значення не існує, тому затрачивайте якомога більше зусиль на розробку контенту, щоб якомога частіше додавати нові публікації.

  • Оптимізація контенту. Створюючи статті для людей, ви робите правильний крок, але треба пам’ятати і про те, що ваші матеріали зчитуються пошуковими роботами.

    Вони не вчитуються у Зміст , а лише звертають увагу на деякі момент – ключові слова, наявність списків, виносок, картинок, грамотне форматування, внутрішні посилання і багато іншого. Кожен матеріал потрібно грамотно оптимізувати, а початківці блогери часто недооцінюють вплив SEO.

  • блогер работает

    Не допускайте поширених помилок, які допускають інші власники блогів, вдосконалюйте свої знання і шансів на просування свого блогу і обхід конкурентів буде значно більше.

    попередня статтяЩо таке опціони на рекламу YouTube?
    наступна статтяЯк стимулювати працю працівників?