UTM мітки, що це і навіщо потрібно?

Зміст

  • UTM мітки Яндекс і Google
    • Генератор UTM міток

У досвідченого рекламщика повинно бути багато корисних інструментів і підготовлено хитрих способів для ефективного виконання роботи.


Придумано багато сервісів і спеціальних функцій, щоб проводити потужні рекламні компанії, але користуються ними не багато, так як просто не знають про їх існування.

Прекрасний тому приклад – UTM мітки, що це і навіщо потрібно? Це змінна, що додається в адресу сторінки і допомагає отримувати більш детальну статистику.

Приміром, можна буде відстежувати, що з якогось конкретного оголошення перейшов користувач. Це знадобиться при аналітиці і допомагає будувати грамотну стратегію для подальшого рекламування.

UTM мітки Яндекс і Google

У пошукових системах вони вже давно використовуються, а додаючи UTM мітки, в Метриці і Google Analytics ви побачите додаткові результати. Щоб ви розуміли, про що йде мова, давайте розглянемо, як виглядає UTM мітка:

www.workion.ru/? utm_campaign=Freelance

Це простий приклад посилання, щоб було зручно фільтрувати трафік рекламної компанії під назвою Freelance. Складається мітка з 2х частин, це значення utm і спеціальної змінної (в нашому випадку campaign).

Найчастіше їх застосовують для запуску рекламних компаній, можна вручну додати змінну і вказувати посилання з міткою при запуску реклами:

Створено декілька змінних, щоб можна було по різним параметрам розмежовувати трафік. З допомогою прикладу застосування UTM мітки, ви зможете зробити власні, а змінні беріть з цієї таблиці:

В описі представлені реальні приклади, що можете додавати кілька змінних в URL, він стане трохи довше, але ніхто цього не помітить, а у вашій статистиці буде відображатися більше корисних даних:

www.workion.ru/? utm_campaign=Freelance&utm_content=Finance (додається символ &).

Найголовніше, перед тим як використовувати посилання – ввести їх в адресному рядку і переконатися, що все коректно відображається. Якщо ви запускаєте рекламу через Директ, вам знадобиться список змінних, щоб застосувати UTM мітки Яндекса:

Замість параметра, який вказаний в першому стовпці, Яндекс сам додасть необхідну інформацію.

Якщо потрібно застосувати UTM мітки Google, використовуйте сервіс Gaurl.ru. Відмінний генератор, щоб позбутися від вивчення змінних (а для світового пошуковика їх значно більше).

Генератор UTM міток

Складно робити все вручну, особливо, коли потрібно додати декілька міток. Добре, що є корисні сервіси для цього. Один з них – це Adpump.ru.

На цьому сайті кілька корисних інструментів, але зараз нас цікавить масове виготовлення UTM міток:

Тут все просто, заповнюємо поля і тиснемо «Сформувати». Через секунду відкривається готова посилання, копіюйте її і користуйтеся. Після використання таких міток, просто зайдіть в Метрику і подивіться, як додалися нові фільтри:

Ось такий простий, але ефективний метод відфільтрувати переходи і розширити користь статистики. З допомогою UTM міток, маркетологи істотно економлять рекламний бюджет.

Якщо ви хочете навчитися рекламувати, засвойте корисні поради рекламодавцям по Яндекс.Директ.

Деякі недооцінюють цей інструмент, але більш ефективного способу розмежувати вхідний трафік не існує.

Спробуйте скористатися UTM мітками в наступній рекламної компанії, докладна статистика допоможе вам у майбутньому скоротити витрати і домогтися максимальної конверсії.

попередня статтяЯк перевірити позиції Вконтакте і YouTube?
наступна статтяЗаробити на Flash іграх