В чому секрет успішних заголовків?

Безліч видів діяльності в інтернеті тісно пов’язані з придумуванням оригінальних заголовків.

Копірайтери, SMM-менеджери, блогери, рекламщики і професіонали з інших сфер, повинні придумувати цепляющие заголовки, за допомогою яких їм вдається привертати увагу користувачів.

Чим краще буде назва матеріалу, тим більше людей звернуть на нього увагу, тому потрібно ретельно підбирати найкращий варіант.

В чому секрет успішних заголовків? Є кілька типів заголовків, які найбільш ефективно працюють. У цій статті ми розглянемо декілька найкращих варіантів.

Як придумати ефективні заголовки?

  • Питання «Як?». Почнемо з найпоширенішого типу заголовків, який частіше за інших використовується професіоналами. Пояснювати, як працює такий заголовок, напевно, не варто, так як, використовуючи будь-який приклад, ви зрозумієте його ефективність. Наприклад «Онлайн бізнес» і «Як створити онлайн бізнес?».
  • Інші питання. Використовуючи інші типи запитань в заголовках, ви привернете увагу користувачів. Людина так влаштована, що при читанні питання, у нього з’являються власні відповіді і зацікавленість. Придумуйте різні варіанти, з різними питаннями, наприклад, а ви вже побудували свій бізнес? Або який бізнес можна побудувати в мережі?
  • Цифрові позначення. Порівнюючи статистику різних матеріалів завжди можна спостерігати, що статті з різними цифрами в заголовку, отримують більше переходів. Під цифрами тут розуміється позначення будь-яких способів, рад, кроків і так далі. Наприклад, 15 кроків до успішного бізнесу в мережі або 7 способів стати онлайн бізнесменом.
  • Заголовок – особистий досвід. Цей варіант більше підходить для блогерів, які можуть поділитися своїм досвідом. Найпоширеніша форма заголовку – «Як мені вдалося?» або «Як я зробив?». Публікації з такими заголовками 100% привернуть увагу читачів. Пробуйте використовувати і інші форми таких питань.
  • Топи. Всілякі збірки і Топи, завжди є цікавими матеріалами. Всі хочуть дізнатися, що краще, тому й вивчають подібні матеріали. Варіантів для розробки власних рейтингів багато, для будь-якої тематики сайту можна придумати величезна кількість цікавих варіантів.
  • Секрети і таємниці. Ще один вигляд заголовків, який заснований на психології людей. Спостерігаючи в заголовку щось секретне або таємниче, користувачі інстинктивно переходять до матеріалу, так як хочуть дізнатися, наскільки цікава інформація там подається. Головне, не намагатися їх обдурити, а дійсно надати щось секретне.
  • Безкоштовно і «Хто ще хоче?». Слово «Безкоштовно» притягує увагу і про це знають практично всі, хто займається рекламою. Що стосується питання, то він теж передбачає отримання чого-небудь, а в доповненні слова «Безкоштовно», стає ще ефективніше. Наприклад, «Хто ще хоче базу трастових сайтів безкоштовно?».
  • Уміння придумувати оригінальні та привабливі заголовки, необхідно розвивати в собі, чим би ви ні займалися. Це точно стане в нагоді вам в майбутньому, навіть якщо ви вирішите змінити сферу своєї діяльності.

    попередня стаття6 секретів успішних інтернет-магазинів
    наступна статтяЗаробіток на сайті голосовими привітаннями