Варто використовувати агресивні PR тексти?

Зміст

  • Повільне омана в копірайтингу
    • Як правильно застосовувати таку схему?

Автори продають статей постійно сумніваються в якості виконаної роботи, так як з часом, всі методи і прийоми здаються не такими ефективними.


У маркетологів є безліч хитрощів, щоб змусити відвідувача сайту зробити покупку, але коли напишеш сотню або навіть кілька десятків статей, їх ефективність постає під питання.

Варто використовувати агресивні PR тексти? Такі статті пишуть майже всі рекламщики. Подібно тарану, інформація врізається в голови кожного потенційного клієнта, після чого він вирішується на покупку. Але є і зворотний метод, за яким повільно і легко обробляються відвідувачі.

Повільне омана в копірайтингу

Ми неодноразово представляли хитрі прийоми для ефективної реклами і пояснювали, як писати тексти, що продають.

У процесі створення такого промо матеріалу, сам заучуєш кожен метод рекламщика і потім вже не сприймаєш рекламу на дорожніх щитах, сайтах та інших майданчиках.

Агресивність використовується скрізь «Купи, Замов, Зроби», метод робочий, але це не єдиний варіант. Можна акуратно і впевнено підготувати людину до купівлі, навіть якщо він вже звик до реклами і більшість прийомів на нього не діє.

На прикладах завжди простіше розбиратися. Уявіть, що ви консультант в магазині мобільних пристроїв. Потенційний клієнт зайшов в магазин і вказав на певну модель. Поки ви йдете з ним до вітрини, проходите мимо інших смартфонів і ненав’язливо розповідаєте про найкращі пропозиції.

Розписані характеристики та переваги включають думка в голові клієнта «Ось це апарат, мені б такий». Бажання з’являється швидко, залишається тільки закінчити обробку і переконати покупця в необхідності придбати саме ту модель, яку ви хочете продати.

Коли в інтернеті шукають пропозиції, також вбивають у пошук відповідний запит і відкривають сайти з ТОПа. Як вже говорилося, більшість рекламників використовує агресивні тексти, а вони іноді дратують клієнтів.

Спробуйте уявити товар у «м’якій» формі, ніби це зовсім не реклама. Цілком можливо, що на тлі конкурентів, продає ваша сторінка буде виглядати набагато привабливіше.

Як правильно застосовувати таку схему?

Загальну суть ви вже уловили, необхідно зробити все в простій формі, щоб чоловік і не думав, що йому намагаються втюхати товар.

Не уявляєте, як це зробити? Вам знадобляться корисні поради:

  • Майже всі потенційні клієнти, що відкривають кілька сторінок з пошукової видачі, лише побіжно пробегаются по тексту, їх увагу привертають заголовки. Вибирайте їх так, щоб вони не виглядали як агресивна реклама.
  • На рівні підсвідомості необхідно управляти людьми. Це ціле мистецтво, тісно пов’язане з психологією. Потрібно викликати різні емоції, а також постаратися створити довіру.
  • Деякі професіонали радять використовувати комплементи для клієнта. Це кращий спосіб м’якого маркетингу, допомагає розташувати людину до себе. Ось тільки не завжди цей прийом підходить.
  • Рекламщики повинні засвоїти для себе декілька простих істин. Не потрібно вселяти, потрібно доводити. Не потрібно нав’язувати, потрібно пропонувати. Створювати тексти складно, використовуйте спокійний тон, але не втрачайте динаміки.
  • Покажіть клієнтам те, що ви не тисніть. Вкажіть на відсутність крючков (знижок, акцій), нехай це буде вашою перевагою. Фрази типу «Рішення за вами, але наша пропозиція реально для гідних людей» підійдуть ідеально.
  • Суть спокійного підходу в маркетингу полягає ще й у тому, що людині надається час на роздуми. Всі рекламісти стверджують потрібно швидко обробляти клієнта, в даному випадку тиску не виявляється.
  • На жаль, ми часто бачимо рекламу, яка створюється для «безмозких споживачів». Деякі маркетологи впевнені, що їм вдається захопити підсвідомість людини легко розвести на покупку. Можливо, є навіювана аудиторія, але всіх вважати дурнями не варто.

    У продажу ще непогано працює апселлинг, приймемо, при якому продаються більш дорогі товари.

    Власних клієнтів потрібно поважати, тоді люди до вас потягнуться. Про це часто забувають, агресивно нав’язуючи свої пропозиції. Спробуйте інший шлях, людям набридла реклама, вони хочуть хороших пропозицій, у легкій і не змушеної формі.