Внутрішня пошта на Wmmail

Зміст

  • Як користуватися внутрішньою поштою?
    • Шаблони листів на Wmmail

Як і на будь-якому іншому сайті, користувачі кликового спонсора Wmmail можуть спілкуватися між собою, користуючись внутрішньою поштою. Це корисна функція, яка існує на проекті з самого початку і активно використовується.


Причому вона потрібна не тільки для звичайної листування, але й, наприклад, для звернення до адміністрації. Внутрішня пошта на Wmmail нагоді для різних цілей, і в цій статті ми про них розповімо.

Використовувати функціонал даного поштовика потрібно по максимуму, адже адміністрація проекту намагається надати користувачам широкий набір різноманітних інструментів, для комфортної роботи в системі.

Як користуватися внутрішньою поштою?

Ви можете перейти у відповідний розділ з головного меню в своєму профілі (блок Спілкування):

Після цього відкривається форма нового листа, де ви можете вибрати одержувача, вказати тему листа і основний текст:

Як бачите, у списку можна вибрати різних одержувачів. Ви можете звернутися до рефералу, рефереру, адміністрації або будь-якому іншому користувачеві. Наприклад, якщо вам потрібно звернутися до одного з користувачів, достатньо ввести його нік в спеціальне поле:

написать письмо на wmmail

Після відправлення повідомлення, ви можете зайти в «надіслані» і переконатися, що ваш лист надіслано:

Якщо над листом горить червоно-жовтий кружок, значить, користувач ще не прочитав повідомлення. На зображенні ви можете бачити, що останні 2 листи користувач вже прочитав, тому над конвертами немає ніяких значків. Якщо ж ви побачите ось такий символ , це означає, що лист було прочитано і потім видалено.

Шаблони листів на Wmmail

Коли користувач набирає 50 рейтингу, йому стають доступні шаблони листів. Це дуже зручно, наприклад, для відправки повідомлень рефералам-новачкам:

Скласти шаблон легко, ви можете вказати в ньому довільний текст. Заповнюється, як і при відправленні звичайного листа: Аналогічний лист можна скласти не тільки для нових користувачів, але і для рефералів, куплених на біржі.

Внутрішня пошта допомагає в різних ситуаціях, але треба пам’ятати, що розсилати спам, рекламу або флуд не можна, за це ваш профіль можуть заблокувати. Також заборонено використовувати ненормативну лексику та ображати інших користувачів.