Внутрішня пошта на Wmmail

Зміст

  • Як користуватися внутрішньою поштою?
    • Шаблони листів на Wmmail

Як і на будь-якому іншому сайті, користувачі кликового спонсора Wmmail можуть спілкуватися між собою, користуючись внутрішньою поштою. Це корисна функція, яка існує на проекті з самого початку і активно використовується.


Причому вона потрібна не тільки для звичайної листування, але й, наприклад, для звернення до адміністрації. Внутрішня пошта на Wmmail нагоді для різних цілей, і в цій статті ми про них розповімо.

Використовувати функціонал даного поштовика потрібно по максимуму, адже адміністрація проекту намагається надати користувачам широкий набір різноманітних інструментів, для комфортної роботи в системі.

Як користуватися внутрішньою поштою?

Ви можете перейти у відповідний розділ з головного меню в своєму профілі (блок Спілкування):

Після цього відкривається форма нового листа, де ви можете вибрати одержувача, вказати тему листа і основний текст:

Як бачите, у списку можна вибрати різних одержувачів. Ви можете звернутися до рефералу, рефереру, адміністрації або будь-якому іншому користувачеві. Наприклад, якщо вам потрібно звернутися до одного з користувачів, достатньо ввести його нік в спеціальне поле:

написать письмо на wmmail

Після відправлення повідомлення, ви можете зайти в «надіслані» і переконатися, що ваш лист надіслано:

Якщо над листом горить червоно-жовтий кружок, значить, користувач ще не прочитав повідомлення. На зображенні ви можете бачити, що останні 2 листи користувач вже прочитав, тому над конвертами немає ніяких значків. Якщо ж ви побачите ось такий символ , це означає, що лист було прочитано і потім видалено.

Шаблони листів на Wmmail

Коли користувач набирає 50 рейтингу, йому стають доступні шаблони листів. Це дуже зручно, наприклад, для відправки повідомлень рефералам-новачкам:

Скласти шаблон легко, ви можете вказати в ньому довільний текст. Заповнюється, як і при відправленні звичайного листа: Аналогічний лист можна скласти не тільки для нових користувачів, але і для рефералів, куплених на біржі.

Внутрішня пошта допомагає в різних ситуаціях, але треба пам’ятати, що розсилати спам, рекламу або флуд не можна, за це ваш профіль можуть заблокувати. Також заборонено використовувати ненормативну лексику та ображати інших користувачів.

попередня статтяСтворення продає відео
наступна статтяАнтивірусний захист WordPress