Вибір замовлення починаючому копірайтеру

Зміст

  • Старт кар’єри копірайтера
    • Твій відгук – унікальна торгова пропозиція

Всі професіонали колись виходили на тернистий шлях для розвитку своєї кар’єри і намагалися знайти роботодавців, конкуруючи з більш досвідченими користувачами.


Успішні копірайтери з’являються і зараз, нерозумно вважати, що цю нішу зайняли справжні «писаки» і новачкам вже не пробитися до гідним замовленнями.

Як вибити замовлення починаючому копірайтеру? Навіть якщо вмієш писати якісні тексти, не завжди вдається підшукати роботу.

Чому? Тому що клієнти воліють співпрацювати з тими, хто завоював довіру, давно «крутиться» в цій ніші, зібрав гідне портфоліо і високий рейтинг, але це не означає, що роботу взагалі не знайти.

Старт кар’єри копірайтера

На біржах копірайтингу постійно з’являються замовлення з величезною оплатою, але новачкові вони недоступні. Заявку можна відправити, проте ймовірність схвалення кандидатури настільки мала, що можна втратити тижні, поки хто-небудь не погодиться попрацювати з новачком.

Як говориться «Хто шукає, той знайде», тому кожна заявка дає шанс на отримання роботи.

Перше, на що звертає увагу кожен замовник – це рейтинг копірайтера. Ми вже розповідали, як на біржах статей швидко набрати рейтинг, але секрет тут простий, потрібно багато працювати. Демпінг допомагає розвиватися з нуля, тому, спочатку доводиться працювати не за гроші, а за перспективи.

Новачкам часто радять шукати замовлення поза бірж фріланса і копірайтингу, але це не кращий варіант. Так, це допомагає налагоджувати зв’язки з клієнтами і збирати портфоліо, але що далі? Рано чи пізно все одно доведеться повернутися на біржі.

Наскільки цікавим і привабливим не було б пропозицію професіонала, деякі клієнти краще скористаються зниженою вартістю. Для новачків це реальний шанс отримати безцінний рейтинг та відгуки.

Природно, доведеться намагатися і писати статті на високому рівні, щоб люди поверталися і залишали такі відгуки, що інші клієнти без частки сумніву схвалять вашу кандидатуру.

Твій відгук – унікальна торгова пропозиція

При подачі заявки на виконання замовлення, авторам надається можливість написати невеликий коментар. Цим потрібно користуватися, щоб зацікавити клієнта. Якщо запропонувати йому щось вигідну або те, що не запропонував ні один інший автор, можна вибити замовлення.

Це не раз допомагало новачкам на практиці. Замість сухого «Виконаю», вони писали про свій досвід роботи, пропонували знижену вартість, вказували короткі терміни і пропонували різні бонуси.

Як тільки не заманювали клієнтів копірайтери, а кожне замовлення – це квиток до розвитку кар’єри, адже всього один замовник може забезпечувати вас постійною роботою.

Покажіть замовнику зацікавленість, і замовлення буде ваш. Наприклад, напишіть йому «Я провів перевірку, цільова аудиторія цікавиться дверними прорізами, пропоную виконати ваше замовлення і додати в нього наступні ключові слова».

Навряд чи варто нагадувати вам про необхідність грамотно вести діалог, надавати будь-які контакти замовникам і приймати будь-яку електронну валюту.

Професіонал повинен підлаштовуватися під клієнта, це не залишиться непоміченим, до того ж, чим більше база постійних клієнтів, тим стабільніше стає ваша робота.

У гонитві за замовленнями багато новачків забувають, що можна заробляти на готових статтях. З цього краще починати, а якщо хочеться отримувати пристойні гроші, виставляйте тексти за високою ціною.

Якщо ви вибрали написання статей у якості онлайн роботи, то обов’язково прочитайте статтю «Як швидко розкрутитися копірайтеру». Великі гроші в цій ніші отримує тільки той автор, який намагається.