Види знижок у сфері копірайтингу

Продаж статей це невеликий бізнес, який і ви можете почати. Мільйони авторів у всьому світі, додають свої тексти на продаж та пропонують послуги за їх написання.


Копірайтинг вельми поширений і продовжує набирати обертів. Щоб чогось досягти в цій ніші, потрібно не тільки витрачати багато часу.

Клієнтів доводиться залучати різними способами, використовуючи різні хитрощі, як справжній підприємець.

Є 20 видів знижок у сфері копірайтингу, які змушують замовників звернути увагу. Вигідні пропозиції завжди притягують, головне не працювати на шкоду самому собі.

Які знижки пропонують копірайтери?

Складно вийти на стабільний дохід від копірайтингу в сучасному світі. Написанням статей займається кожен бажаючий, так як це найпоширеніший і простий вид фріланса. Висока конкуренція змушує вигадувати щось, пропонуючи клієнтам різні вигоди.

Чим копірайтер може залучити замовників?

  • Вихідні дні бувають постійно, а на них можна знижувати розцінки за статті. Так, багато клієнти будуть переглядати статті доступні для покупки в певний день.
  • Постійні клієнти приносять основний прибуток, тому їх потрібно заохочувати. Приміром, даруйте безкоштовну статтю за кожен 20 проданий текст.
  • Копірайтерам, які виставляють на продаж готові статті, варто запропонувати знижки оптовикам (заодно продаси все, що давно накопичилося).
  • Використовуйте накопичувальні знижки, як у магазинах. Наприклад, нараховуючи у вигляді бонусів 2% від кожної покупки.
  • Для замовників з великими обсягами, є сенс скинути ціну за велике замовлення. Наприклад, за наповнення сайту 20 текстами, скинути 5%.
  • У всіх копірайтерів залишаються незатребувані статті, які боргу «порошаться» на біржах зробіть їх знижковим товаром.
  • Коли немає бажання працювати, статті виходять недостатньо інформативними і цікавими, їх теж можна збути акції.
  • Під час свят, робіть знижки на статті, особливо, якщо вони відносяться до цього дня.
  • Вкажіть, що ви готові зробити щедру знижку певним типам майданчиків (наприклад, формами або групам ВК).
  • Знижки за запрошених друзів-покупців теж допоможуть розвивати клієнтську базу і заманювати людей.
  • Проводите акції, обмежені за часом. Вони добре зарекомендували себе в інтернет-магазинах.
  • Надавайте знижки тим, хто теж займається копірайтингом (купує статті для перепродажу), такі люди точно до вас ще повернутися.
  • Починайте поширювати в інтернеті спеціальний код, за яким у вас можна отримати знижки.
  • Крос знижки теж в бізнесі себе добре зарекомендували. Купив 2 статті, отримай на третю знижку – це простий приклад.
  • Щоб забезпечити приплив нових покупців, пропонуйте знижку на перші статті. Солідні клієнти точно не будуть бруднитися створенням нових профілів.
  • Більшості копірайтерів хочеться працювати по передоплаті, щоб були гарантії. Мотивуйте клієнтів знижками за попередню оплату.
  • Запропонуйте клієнтам абонемент або підписку на скупку ваших текстів зі знижками. Важливо розрахувати все так, щоб це було реально вигідно.
  • В процесі спілкування видаються ситуативні знижки. Наприклад, дізналися про тематику і тут же сказали «На замовлення, я вам зроблю знижку».
  • Усі люблять отримувати подарунки на день народження. Чому б не запропонувати знижку клієнтам, в день їх народження.
  • Останній варіант, це знижка за додавання в текст різних згадок вашого авторства (ім’я потрібно розкручувати).
  • Не дивно, що багато копірайтери топчуться на місці і не домагаються успіху. Вони просто не хочуть нічому вчитися, вважаючи головним чинником – вміння друкувати текст. Його потрібно ще й грамотно підносити, як і будь-який інший товар.

    Подивіться, що таке бриф в копірайтингу, кожен професіонал повинен їм користуватися.

    Важливо використовувати знижки не тільки для залучення уваги, але і для утримання клієнтів. Копірайтеру в першу чергу потрібно подбати про залучення великої аудиторії, потім можна буде ділитися замовленнями, і забирати собі відсоток за виконану роботу іншими авторами.